Verhuizen van vaste lijn: onmogelijk bij Proximus?

  • 10 January 2017
  • 5 reacties
  • 383 Bekeken

Verhuizen met Proximus blijkt onmogelijk! Verhuis aangevraagd haflweg november 2016 voor 07/01/2017. Op vandaag nog altijd geen telefoon/internet/tv. Er is geen dienst bij Proximus die ik nog niet gebeld heb of naar doorverwezen ben, maar iedereen verwijst mij opnieuw door naar iemand anders. Er is echter nog altijd geen actieve aansluiting op mijn nieuwe adres.
Mijn klantnr. is 608569008.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Heb eind 2015 ook een verhuis gehad. Heb toen op moeten zeggen en opnieuw een abo aan moeten vragen en dit vanwege veranderen van telefoon nummer 014 naar 050. Dit ging niet anders zij PX toen. Heb toen geen probleem ondervonden. Misschien opzeggen en nieuw abo aan vragen ?
Reputatie 6
Badge +2
Heb eind 2015 ook een verhuis gehad. Heb toen op moeten zeggen en opnieuw een abo aan moeten vragen en dit vanwege veranderen van telefoon nummer 014 naar 050. Dit ging niet anders zij PX toen. Heb toen geen probleem ondervonden. Misschien opzeggen en nieuw abo aan vragen ?
Maar dan speelt hij dan zijn telefoonnummer kwijt en als hij opnieuw een nieuw abonnement aanvraagt dan krijgt hij een andere telefoonnummer.
Trouwens vroeger ten tijde van de RTT ging het wel een telefoonnummer mee laten verhuizen binnen de dezelfde zone welteverstaan en nu zou dat ineens niet meer gaan, dat vind ik maar raar.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Mike M.

Ik begrijp je frustratie, onze IT-dienst is hier volop mee bezig.

We doen het nodige om je verhuis zo snel mogelijk uit te voeren.

Uiteraard zorgen we voor een gepaste compensatie als alles in orde is.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

Als je binnen dezelfde zone blijft wonen kan je je nummer behouden, bv van Geel naar Herentals.

Maar als je naar een andere provincie gaat, wordt je nummer inderdaad aangepast aan die zone.

Groetjes,

HeidiE
Ga eens naar de winkel van PX of heb jij account op Twitter , ik ben reeds vele malen geholpen en snel . stel je vraag via privé bericht , je zult zien dat ze bij PX niet slapen .

Reageer