Beantwoord

Vaste telefoon


  • Apprentice
  • 4 reacties
Als ik mijn verbruik bekijk van vaste telefoon van deze maand zie ik dat ik geen verbruik heb. Logisch want onze telefoon was reeds op 22/12/18 kapot tot op de dag dat de technicien van Proximus op 18/01/19 langs geweest is. Ik vraag me af of er bij de volgende factuur rekening mee zal gehouden worden
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 januari 2019, 11:47

Dag Achiel,

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dossier 37208748 opgemaakt voor de bevoegde dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ter info: ivm compensatie zie ook een vb hier
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/vaste-lijn-werkt-al-een-maand-niet-42585
Reputatie 6
Badge +3
Dag Achiel,

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dossier 37208748 opgemaakt voor de bevoegde dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer