Beantwoord

Vaste lijn werkt al een maand niet

  • 13 January 2018
  • 3 reacties
  • 523 Bekeken

Geachte,

Ik ben al 16 jaar klant.
Mijn vaste lijn is reeds defect sinds 14 !! december, een volle maand dus.
Op 15 december werd daarom mijn vaste lijn doorgeschakeld naar mijn gsm.
Maar zelf bellen kan ik dus niet.
Ik heb Free Calls International, en dus kan ik niet meer gratis bellen naar mijn contacten in het buitenland.
Ook gratis bellen binnen België kan ik niet.
Omdat dus mijn vaste lijn niet werkt, dus ben ik al een maand verplicht met mijn dure gsm te bellen.
Ondertussen ben ik al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd.
Telkens beloven ze van alles, maar nooit komt men de afspraken na.
Telkens een nieuwe datum.
Gisteren kreeg ik weer doodleuk te horen dat een oplossing voorzien is voor 19 januari om 16 uur !
Dat is nog een volle week!
Dat is al de derde of vierde keer dan men mij een nieuwe datum geeft.
Is dit de manier waarop vaste klanten worden behandeld?
Tegen volgende week vrijdag -op 19 januari-, zit ik dan al meer dan een maand zonder vaste lijn, en moet ik bellen met mijn dure gsm.
Eind december vorderde ik een schadevergoeding, die ik via een creditnota ook kreeg, op 02 januari, voor een bedrag van 57,62 euro.
Als mijn telefoon pas volgende week vrijdag gemaakt wordt, dan eis ik een bijkomende schadevergoeding, want morgen gaat de tweede maand in dat ik geen telefoon heb.
Ik weet van een technieker van Proximus, dat het probleem bij Proximus ligt, dus niet hier bij mij.
Mijn internet doet het wel, en dat loopt over dezelfde kabel, dus veel kan er niet mis zijn.

Ik heb al 11 klachten ingediend per mail, en dit is dus nu de twaalfde, en ik ben door Proximus al tig keer gebeld en telkens word ik gesust met leugens.

Ik wens dat mijn telefoon gemaakt wordt, en dat ik nog een bijkomende schadevergoeding krijg.


.
icon

Beste antwoord door JanDe 15 January 2018, 08:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Luc, je lijn is betrokken bij infrastructuur werken. Jammer genoeg hebben onze lassers de laatste weken veel opdrachten waardoor er vertragingen kunnen zijn bij het herstellen van lijnen. De voorziene datum om de lijn te hebben hersteld is inderdaad 19/1.

Voor je vraag over de schadevergoeding plaats ik het bericht bij mijn collega's van de klantendienst.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Luc, alle begrip voor je teleurstelling. We kunnen dus ook zonder probleem een compensatie voorzien. Het is echter wel raadzaam dat we nog even afwachten tot alles terug werkt. Zo hebben we een globaal beeld en zal de compensatie hoger liggen dan wanneer we ze nu opstellen. Groeten. Jan
Wij hebben hetzelfde voor gehad. Wij hebben ook een maand onze gsm moeten gebruiken die met een oplaadkaart werkt.Dat was een duur geval.

Reageer