Beantwoord

vaste lijn nummer


hallo,

is het mogelijk om voor mijn vaste lijn het nummer te kiezen?
icon

Beste antwoord door Elsa 26 July 2016, 23:39

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_TELEPHONIE_112012_NL.pdf/GTC_TELEPHONIE_2014_NL_proximus.pdf

Proximus dient één nummer per lijn toe te kennen.
De procedure voor het toekennen van de nummers is geautomatiseerd.
Indien hij daarom vraagt, kan de Klant niettemin tegen betaling van een
forfaitaire prijs en een bijkomend abonnementsgeld, waarvan de
bedragen werden vastgelegd in de prijslijst, en afhankelijk van de
technische mogelijkheden, zijn nummer kiezen uit de nummers die op
het ogenblik van de aanvraag beschikbaar zijn


http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/abo_access_nl.pdf

KEUZE VAN HET OPROEPNUMMER TUSSEN DE BESCHIKBARE NUMMERS
Toegangskosten 270,00€
Maandelijks abonnementsgeld
Als het om reden is dat je echter te veel ongewenste oproepen ontvangt op uw oproepnummer,
kan Proximus u een gratis nummerwijziging van de 4 laatste cijfers van uw oproepnummer voorstellen.

NB: Toegangskosten 270,00€ en Maandelijks abonnementsgeld 6€
Is portatie van een ander operator misschien nog mogelijk? Ipv gewoon nummerwijziging?
Ik dacht van wel.(toch al op 't internet gelezen)
Je zou beter een officieel antwoord krijgen van iemand van proximus zelf, zodat je zeker bent en daarom is het mss beter dat je ofwel:
hier een privébericht stuurt naar het Het Proximus Team
of belt naar de helpdesk/klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of eens binnenspringt in een proximus center
Want de antwoorden die je tot nu toe gekregen hebt is van vrijwilligers die aan het forum meewerken om zoveel mogelijk iemand proberen verder te helpen en dit komt er in het algemeen op neer dat we op het proximus forum zelf gaan zoeken of gewoon googelen om te zien of we iemand kunnen meer inlichtingen geven, maar het is altijd beter van een officieel antwoord vast te krijgen, want ondertussen kan er al weer iets veranderd zijn!
Reputatie 7
Badge +3
Eddy, wat bedoel je precies ?

je hebt een vaste lijn bij een andere operator ?

je wenst over te stappen ? Dan is een import mogelijk als het nummer nog actief is. Een opgezegd nummer kunnen we niet overnemen.

of gaat het over nummerwijziging wegens teveel vervelende oproepen ?

Groetjes

tina
Hallo,
Ik heb idd een nummer bij weepee dat ik zou laten porteren op mijn vaste lijn om zo vervelende telefoons op mijn proximus nummer kwijt te geraken.. nu heb ik het opgelost door alle oproepen op mijn proximus nummer direct op antwoordapparaat te laten toekomen.
Die vervelende telefoons duiken bij elke operator op, maar als het één bepaalde persoon is (stalker) die je bedoelt, dat is nog iets anders, hiervoor kan je klacht indienen bij de politie.
Ik heb verschillende voip nummers maar enkel op de vaste lijn krijg ik "vervelende telefoons"
Ik dacht nochtans al iets gelezen te hebben op userbase over voip nummers, maar dat zal misschien veel minder voorvallen dan.

Reageer