Telecom bedrijf zonder e-mail adres??

  • 4 May 2017
  • 8 reacties
  • 605 Bekeken

Is het nu zo moeilijk als telecom operator om een e-mail adres te hebben waar klanten terecht kunnen bij een klantendienst om een probleem aan te kaarten dat blijkbaar niet kan worden opgelost door de persoon van de klantendienst waar ik net contact mee heb gehad en waar ik helemaal niet mee gediend ben.

8 reacties

Een mogelijkheid is via online mail-formulier :
http://proximus.be/contact
Beste, bedankt voor je reactie maar een mail optie is er via deze link niet hoor enkel het 0800 nr en de optie om langs te komen. Het lijkt er sterk op dat proximus er alles aan doet om mensen te ontmoedigen te reageren wanneer ze niet tevreden zijn.
Het is mogelijk maar je moet wel even door de menu's en dan best kiezen voor " een andere vraag",
maar het is inderdaad alles behalve duidelijk en gebruiksvriendelijk
Even een voorbeeld van een mogelijke te volgen piste:
  • Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag
  • ik ben klant maar ken mijn TF-nummer niet
  • pack vaste lijn internet .....
  • Ik heb een vraag over mijn factuur
  • Andere vraag
  • Mail ons.......
  • Formulier invullen
maar ik wil niet bellen hoor, heb ik net gedaan en ze kunnen me niet verder helpen een wil een mail sturen waarin ik aan proximus kan laten weten dat dit geen manieren zijn om om te gaan met klanten.
Probleem is dat ik een extra gsm abonnement wil toevoegen aan mijn pack wat reeds drie abonnementen bevat plus televisie en internet, dit is toch al heel wat als je het mij vraagt. De drie gsm abonnementen hebben alledrie een promokorting van vijf euro per maand en er is me ooit beloofd dat extra gsm kunnen worden toegevoegd aan dezelfde voorwaarden dit is toen gebeurd met het derde abonnement en nu kan dit plots niet meer en geeft de medewerkster van de klantendienst me de raad om het vierde gsm toestel dat ik wil toevoegen buiten het pack te houden en apart te laten factureren want er kan niks meer toegevoegd worden aan het pack want anders ben ik al mijn andere promoties kwijt.
Dus met andere woorden wanneer ik een EXTRA gsm wil toevoegen word ik gestraft en moet ik bovenop een vierde gsm op al mijn andere abonnementen ook de volle pot gaan betalen. Wereldvreemd vind ik zoiets.
Als ik proximus hiervoor niet kan aanspreken zal ik alvast mijn licht eens opsteken bij test aankoop om eens te vragen of dit allemaal zomaar kan en mezelf de vraag stellen of dit het soort service is dat verwacht van een bedrijf waar ik maandelijks aan betaal.
Toch bedankt voor je reactie
Je zou ook nog kunnen een PB sturen met je vraag en probleem.

Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Of naturlijk kan je ook afwachten tot iemand van het proximus team hier regeert.
Ok bedankt zal dat alvast eens doen
groeten Robby
Reputatie 7
Badge +3
Dag Robby,

De informatie dat je gekregen hebt via de klantendienst klopt volledig. Sinds 17/10/2016 hebben we een nieuw productgamma met onze Familus en Tuttimus packs en Mobilus gsm abonnementen. Hierover vind je meer info op www.proximus.be.

De Smart+15 met de korting van 5 euro per maand bestaat niet meer sinds 01/07/2014. Je hebt het derde gsm abonnement toegevoegd aan je pack op 03/02/2014.

Groetjes,
Antonella

Reageer