Beantwoord

Studio 100 app

  • 30 March 2018
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

We krijgen de app van studio 100 niet in orde. Hij blijft melden dat we een pas moeten aanvragen. Morgen vertrekken we op vakantie en mijn zoontje van 2,5 zou hier toch graag gebruik van maken dan...
icon

Beste antwoord door Wim VL 31 March 2018, 10:40

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info: ik lees hier af en toe van anderen die in het zelfde probleem hadden, dat de proximus medewerkers blijkbaar ergens een aanpassing doen, dus zal het afwachten zijn toe morgen als ze hier op het forum langs komen om je verder te helpen.
De helpdesk 0800 22 800 is wel bereikbaar voor technische problemen tot 24u, mss toch daar eens een poging wagen!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kelly, kan ik je klanten nummer krijgen dat hoort bij je tv abonnement via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 MVG, Wim

Reageer