Ik wou graag mijn punten omruilen voor een sony xperia z1.
Gisteren stond hij er nog bij, 2400p- 200 euro.
Vandaag had ik hem graag besteld. Staat er niet meer bij. Naar de klantendienst gebeld en ze hebben mij gemeld dat hij binnen de week terug vooradig zou zijn en terug op de site zou komen.
Is dit wel zo? Of heb je nog een andere oplossing?
MVG Greta
A
Beste Greta,
Wij kunnen geen garantie bieden. Onze tip is de Premium Club website via MyProximus in de gaten te houden om zelf te kijken wanneer er weer Sony Xperia's voorradig zijn.
Vriendelijke groeten,
JG.
Wij kunnen geen garantie bieden. Onze tip is de Premium Club website via MyProximus in de gaten te houden om zelf te kijken wanneer er weer Sony Xperia's voorradig zijn.
Vriendelijke groeten,
JG.
Beste Greta ,
De snelste oplossing wat je hebt is naar de winkel gaan en vragen als ze terug voorradig zijn van je contacteren
dan weet je iets ervan
Mvg Birgit
De snelste oplossing wat je hebt is naar de winkel gaan en vragen als ze terug voorradig zijn van je contacteren
dan weet je iets ervan
Mvg Birgit
Staat er ondertussen terug op. Toch bedankt voor de reactie
Mvg Greta
Mvg Greta
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.