SMS berichten leesbaar op pc?


Ik vroeg me af of mijn sms berichten via smartphone consulteerbaar zijn via pc?

12 reacties

Mss volgens deze methode, surf naar >
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/sms-via-pc-39842
Dit is om sms te versturen, maar ik zoek vooral iets om online mijn sms'en te lezen, niet versturen. Gewoon consulteren.
ik heb eventjes gegoogeld in de rapte en vind o.a. hier al iets
https://www.apowersoft.nl/ontvangen-van-sms-berichten-op-pc.html
er zal waarschijnlijk wel nog meer methoden te vinden zijn via google
Ik zal me duidelijker uitdrukken 😀 Ik beschik over drie abonnementen in mijn pack. Bestaat er via proximus iets dat ik een bepaald abonnement kan meevolgen vanop pc?
Reputatie 4
Badge +2
Onmogelijk!
En dit is naar ik vermoed voor ieders veiligheid.

Zoals u wellicht al zal opgemerkt hebben, maken vele websites gebruik
van een 2-stappen inlogprocedure om uw veiligheid te garanderen.

Stel u nu voor dat iemand uw online sms'en zou kunnen raadplegen...........
Zou de wereld op z'n kop zijn denk ik dan zo.
Wat als je als moeder meer controle wenst omdat de inhoud van de berichten levensbepalend zijn?
Reputatie 4
Badge +2
"Levensbepalend"... Dat gaat men petje te boven.
Dan is het misschien een goed idee om advies te vragen bij uw lokale politiebureau.
We wijken af van mijn vraag, maar inderdaad, politie was de eerste optie, maar helaas pindakaas...

Sowieso heb ik ondertussen info gevonden dat het wel degelijk op een bepaalde wijze kan.

Alvast iedereen bedankt voor de info!!!
kan je ze niet lezen via MySMS (zie mijn link hierboven) als dit geïnstalleerd staat op hun toestel, zou het zelf eens moeten proberen want je kan hiermee niet alleen versturen ook deze die binnenkomen lezen.
gaan we proberen, maar dan moeten we eerst over haar toestel beschikken. Maar dit is zeker een goeie optie. Alvast bedankt!!
Reputatie 2
Gaat zoiets niet met AirDroid?
komt waarschijnlijk een beetje op het zelfde neer als MySms dus Smartphone beheren vanuit de browser ?

zie ook hier

Reageer