Vraag

Simkaart activeren in buitenland

  • 19 June 2017
  • 0 reacties
  • 862 Bekeken

Reputatie 2
Badge
begin juni trek ik naar de Proximus Leuven winkel voor Pay &Go kaart . Ik zeg expliciet dat ik 2 dagen later voor enkele weken in het buitenland zit. In Frankrijk merk ik dat ik geen bereik meer heb. Ik contacteer de klantendienst en krijg te horen dat de kaart alleen vanuit België kan geactiveerd worden .Ik kan moeilijk meer dan 1000 km rijden om een kaart te activeren dus de TD probeert dit te verhelpen zonder succes blijkbaar . Ik trek 2 weken rond zonder bereik.... Terug in België probeer ik via de code mijn kaart te laden ( de procedure is ver van duidelijk) slaag daar finaal in en krijg een SMS dat ik 50 min kan bellen tot 19/07/2017 ( 1 maand dus) Ik bel de klantendienst " Sarah" laat weten dat dit saldo geldig is tot 20/07/2018 ( 1 jaar dus) maar dit schriftelijk rechtzetten kan niet , de verantwoordelijke doorgeven al evenmin. Kortom schriftelijk 1 maand tegoed mondelijk 1 jaar. Wie heeft gelijk en waarom kan een fout niet schriftelijk rechtgezet worden ? Waarom waarschuwt verkoopster 986268 me niet dat ik geen ontvangst zal hebben in het buitenland ?

0 reacties

Geen reactie

Reageer