Beste,
ik ben sinds gisteren klant bij Proximus. Ik heb een smartphone, Samsung galaxy a5 aangeschaft en een bijkomend abonnement Mobilus L bij jullie.
Mijn sim-kaart uit mijn vorige gsm is momenteel al gedactiveerd. Maar de simkaart in mijn huidige gsm is dat nog steeds niet. Ik heb momenteel dus geen netwerk. Ik ben zelfstandige en momenteel dus voor mijn klanten onbereikbaar.
Wanneer zou dit in orde gebracht worden?
Mvg,
Astrid Janssens.
Hallo Astrid!
Had je het toestel met je nieuwe simkaart in al reeds herstart?
Kan je me ook via een privébericht doorgeven over welk oproepnummer het juist ging samen met de nieuwe simkaartnummer?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Had je het toestel met je nieuwe simkaart in al reeds herstart?
Kan je me ook via een privébericht doorgeven over welk oproepnummer het juist ging samen met de nieuwe simkaartnummer?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.