Beantwoord

Simkaart

  • 16 November 2017
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb dinsdag 14november een nieuw abonement genomen bij proximus
Ik ben dus overgestapt van telenet naar proximus.
De mevrouw in de winkel vertelde dat dit max.48u ging duren eer dat mijn simkaart actief zou zijn.
We zijn nu meer als 48uur verder en ik kan nog niks met mijn noeuwe simkaart doen.
Dus die is nog niet geactieveert na 48u.
Kan dit zomang duren ?
Mvg
icon

Beste antwoord door AzizA 17 November 2017, 14:00

Bekijk origineel

4 reacties

Ter info: Als je overschakelt van een operator X naar Proximus, dan moet de,
portering door de operator X aanvaard worden, bv dat er geen verdere contractuele verplichtingen zijn enz...
Maar ondertussen blijft je oud nummer in dienst en kunt u dus nog bellen via uw oude operator X
tot het moment van overdracht, en normaal +/- 24 tot 48 uur later (ook tijdens weekends en feestdagen)
kun je in principe bellen via Proximus.
Reputatie 7
Badge +4
Indien je nog kunt bellen via je oude SIM-kaart van Telenet misschien wachten tot morgenvroeg en als dan je oude netwerk nog niet weggevallen is naar 0800 22800 bellen voor info (wat is er aan de hand en duurt het abnormaal lang)
@Morganebousson,

bij proximus moeten ze toch weten of de portering al gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Morgane,

Kan je ons via het onderstaand link in een privébericht jouw gsmnummer doorsturen. Dan bekijken we het voor jou.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

Reageer