Vraag

SIM kaart in smartphone

  • 14 August 2016
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Op 8/8 vroeg ik in de winkel van Schoten een 2e simkaart (Ik gebruik een Galaxy S3light en heb nu een Huawei P8light van een vriend overgekocht) Om er een paar weken mee te oefenen had ik graag een 2e simkaart met hetzelfde nummer maar dat KAN niet! Hoewel op uw webpagina staat dat dit wel mogelijk is voor mensen met alleen een gsm abonnement. Ik heb notabene ALLES van Proximus, dig tv, internet, vaste tel, 2 gsm's bij hen gekocht nog wel, mobiel internet 2 laptops, Ipad en netbook. En ik krijg dat dus niet. Ik ben al klant sinds 1960 van alle voorgangers van Proximus en ben nog nooit naar een andere provider overgestapt.
Hier staat het: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html
Ik kreeg een pay en go kaart met daarop een simkaart mee van 10 € (Super) maar de simkaart past in geen van beide kaartsleuven. Ik heb er uren aan geprutst en nu is de simkaart kapot en kan ik nog eens terug naar Schoten want de Proximus winkel in Deurne Zuid is zonder enige kennisgeving van de ene dag op de andere gesloten. Wie staat er weer in de kou? Juist. :?

Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik weet dat er zoiets bestaat als ProxiDuo, twee simkaarten met het zelfde nummer, maar dat is een betalende optie: 25€ activatie en 6€/maand. Is het dat wat je bedoelt?
Zie bijlagen:
Dit bedoel ik inderdaad, maar ik krijg dat niet want ik heb de hele resem producten (opsomming hierboven) en dat geldt alleen voor mensen die alleen een gsm abonnement hebben, dat staat trouwens ook op uw 2e bijlage. Ik heb die tweede kaart maar een paar weken nodig tot ik met de Huawei goed overweg kan.
Reputatie 7
Badge +6
Rare redenering dan toch. Ik begrijp dan ook je frustratie. Hopelijk kan een medewerker daar dinsdag wat meer klaarheid in scheppen.

Reageer