Beantwoord

Sharazoo

  • 16 February 2018
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Recente factuur : 7 keer 8 euro voor Sharazoo. Telefonisch krijg ik enkel de info dat dit betaling aan derden is. Sharazoo is zelf telefonisch niet te bereiken . Ook een mail verstuurd.
Ik ken dit absoluut niet en zal dit ook niet betalen . Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 17 February 2018, 17:53

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info:
mss kun je ondertussen wat info vinden:
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270

> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279
Reputatie 6
Badge +3
Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer