Roaming tarieven

  • 24 May 2017
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

zoals iedereen weet vanaf 15 juni 2017 zijn de roamingskosten verleden tijd. Nu lees ik de krant de morgen dat proximus het abonnementsgeld van een hele resm oude packs die afgesloten zijn voor april 2012 met 2 euro omhoog gaan. de woordvoerder Jan Margot van proximus vind dat de afschaffing van de roamingskosten in juni en de aanpassing van een antaal formules puur toeval wie gelooft dat nu!!!!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
Worden weer gepakt door Proximus met een ouder abo. Zo dwingen ze je gewoon naar de nieuwe formules. Te gek voor woorden. Kreeg vandaag een medewerker van PX aan de lijn en ik dacht nu krijg ik eindelijk als trouwe klant iets, maar nee. Ze proberen je gewoon iets extra's aan te smeren en tegen betaling. Heb afgelopen week een prive bericht gestuurd naar een medewerker van het PX Team daar krijg je gewoon geen antwoord op. En wat te denken van Testaankoop die vinden de verhoging maar normaal. Dacht dat deze voor de mensen zijn, maar nee. Minister DeCroo begint ook weer te janken over de prijsverhoging maar er iets aan doen ho maar. Dat kan ook niet want de staat is de grootste aandeelhouder. Nee wij met een oud abo zijn weer de LUL.

Reageer