Beantwoord

Roaming buitenland


Wanneer ik in het buitenland mijn roaming activeer om data te gebruiken, kan ik toch niet aanloggen. Ik zie nochtans 3G/4G aanduiding op mijn scherm. Bellen daarentegen kan wel?? Wat kan hier het probleem zijn? Alvast bedankt! Frank
icon

Beste antwoord door Marleen 31 May 2016, 22:03

Bekijk origineel

11 reacties

blijf gwn hier
In de regen zitten 😉
Geweldig forum! Bedankt voor het aanreiken van de mogelijke oplossingen.
stuur beter een PB aan de Px medewerkers, als er niet vlug genoeg gereageerd wordt.
Beste Elsa, het gaat me niet over snelheid in reactie, wel over reacties die 'leuk' zijn, maar me geen stap verder helpen. Bedankt alvast voor je tip rond PB. Kijk uit naar de reactie van de Px medewerkers.
Ja we proberen tussen de problemen door en het wachten op de oplossing, het hier toch nog wat gezellig te houden ook 😉
Reputatie 7
Badge +6
Misschien kan u, in afwachting van een tussenkomst van een Proximus medewerker, hier al eens kijken of u wat meer informatie vindt:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_abroad_trouble/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm/problemen-met-uw-gsm-in-het-buitenland.html
Ik hoop dat een Proximus medewerker nu vlug reageert.
Marleen, bedankt voor de hulp. Ik probeer zeker uit. Benieuwd of een Proximus medewerker zal reageren.
Reputatie 7
Badge +6
Probeer het misschien morgen anders ook eens via Twitter of Facebook. Misschien dat men daar vlugger reageert.
Prettige avond nog.
Zoals verwacht: alleen twitter brengt soelaas... Tweet en je wordt gecontacteerd. Probleem opgelost. Toch wel jammer dat het zo moet gebeuren. Px medewerkers hebben niet gereageerd via dit forum, ook niet na rechtstreekse PB 😞
Eigenlijk als je goed nadenkt waarvoor het forum in hoofdzaak dient dan vind ik dit niet zo abnormaal, maar ja ieder heeft daar weer zoals altijd zijn eigen opvatting over en is weeral menselijk 😉

Reageer