Vraag

Registratie simkaart mislukt na aanvraag Tuttimus


Beste

In een Proximus Center heb ik mijn gsm-nummer laten toevoegen aan een Tuttimus-abonnement (ter vervanging van ons 'Internet Comfort Pack').
Nu krijg ik bij het opstarten van mijn gsm de volgende melding: 'registratie simkaart mislukt', waardoor alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet
Een bijzonder trouwe klant 😉

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ter info: op zondag komen de medewerkers van Proximus normaal gezien nooit langs op het forum.
Maar op zondag kun je altijd eens bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 080022800.
Hopelijk kunnen ze u daar wat verder helpen en anders is het afwachten tot morgen als iemand van het proximus team hier terug langskomt op het forum.
Bedankt voor je reactie, Martin, gelukkig ben ik geduldig van aard.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bert,
Heb je reeds een klantennummer?
Over welk gsmnummer mag het gaan aub?
Wat is de simkaartnummer?
Graag PM via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Wilfried
Beste Wilfried

Mijn klantennummer is *******
Ondertussen is mijn smartphone al bijna 5 dagen niets meer dan een omhulsel met oplichtende toetsen.

Hopelijk kunt u mij snel verder helpen, alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +5
TIP: best altijd privé gegevens via Privébericht sturen (klik hier) zoals WilfriedJ ook voorgesteld heeft.

Reageer