Beantwoord

Registratie van een Pay&Go kaart


Ik heb net een Pay & Go kaart gekocht en probeer deze te registreren on line.
Spijtig genoeg lukt me dit niet want met zegt me dat het nummer niet correct is.

Het is onmogelijk mij te identificeren via de Proximus website, ik kan dus niet registreren via mijn elektronische identiteitskaart of via banccontact.
Ik wil daarvoor ook niet langs een Proximus-winkel gaan.
Gratis sms naar IDENT werd verstuurd maar verder geen reactie gekregen of er nu iets is gebuerd?Contactname via het gratis nummer is ook een catastrophe.. je wordt doorverwezen naar de website die spijtig genoeg niet werkt..


Mooi filmpje maar enkel voor als naar behoren werkt, bij technische problemen blijft de klant in de kou staan.

Dank u wel Proximus maar dit is geen klantendienst
icon

Beste antwoord door NickyL 29 May 2017, 18:56

Bekijk origineel

14 reacties

Ik heb net een Pay & Go kaart gekocht en probeer deze te registreren on line.
Spijtig genoeg lukt me dit niet want met zegt me dat het nummer niet correct is.

Het is onmogelijk mij te identificeren via de Proximus website, ik kan dus niet registreren via mijn elektronische identiteitskaart of via banccontact.
Ik wil daarvoor ook niet langs een Proximus-winkel gaan.
Gratis sms naar IDENT werd verstuurd maar verder geen reactie gekregen of er nu iets is gebuerd?Contactname via het gratis nummer is ook een catastrophe.. je wordt doorverwezen naar de website die spijtig genoeg niet werkt..


Mooi filmpje maar enkel voor als naar behoren werkt, bij technische problemen blijft de klant in de kou staan.

Dank u wel Proximus maar dit is geen klantendienst
zelfde probleem geen tijd om in een winkel te gaan (ik werk tijdens de openingsuren) en via internet blijven ze zeggen dat mijn nummer onjuist is !!!!!!???? al herlaad via bankkaart maar toch niet gelukt wel het geld erop zetten maar niet registreren dat is frustrerend !!!!

met aangemaakte account toch niet bestaande nummer wat voor onzin is dit !?
vanaf morgen dus geen kaart meer onmogelijk om klantendienst te bereiken omdat een automatische aantwoord apparaat is die je stuur naar ...😖 😡
0476839874, ik weet niet of je dit zelf als beste antwoord gekozen heeft, als dit het geval is heb je kans dat de medewerkers dit hier niet meer zullen lezen aangezien dit beschouwd wordt als opgelost?

NB: sowieso heb je weinig kans dat de medewerkers hier op het forum op een zondag gaan reageren.
dus zal het meer iets voor morgen worden.
mvg,
als je belt naar gratis nummer 6000 krijg je daar dan geen hulp? mss toch eens proberen.
ady, ik weet niet of je dit zelf als beste antwoord gekozen heeft, als dit het geval is heb je kans dat de medewerkers dit hier niet meer zullen lezen aangezien dit beschouwd wordt als opgelost?

NB: sowieso heb je weinig kans dat de medewerkers hier op het forum op een zondag gaan reageren.
dus zal het meer iets voor morgen worden.
mvg,
ja er is nergens iemand te vinden op een zondag ook niet het het klantendienst voor technisch problemen 😉 ze zeggen bellen maandag maar tijdens mijn werkuren is het onmogelijk heb geen gsm bij mij ik zal verplicht zijn een nieuwe abonnement te nemen bij een andere netwerk na 15 jaar proximus ik vind dit onaanvardbaar dat niet werkt via internet ik ben ook niet de einige persoon met dit probleem 😉 eerste dag op forum dus nog eventje mijn weg zoeken maar bedankt voor je aantwoord fijne zondag
😉
als je belt naar gratis nummer 6000 krijg je daar dan geen hulp? mss toch eens proberen.
al gedaan maar ze nemen niet op vragen om morgen te bellen 😉
stuur anders eens een privébericht misschien antwoorden ze daar wel op 's zondaags !?
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
druk op 1 naar daar druk op enz enz mdrrrr en dan bel morgen tussen de openingsuren af
ik heb al eens hun twitter en facebook gekeken maar daar zie ik voor vandaag ook nog geen geposte antwoorden door proximus !
dank je wel Martin 😉 ik heb een mail gestuurd naar proximus maar denk dat niet veel zal helpen ik wens je een super fijne zondag
Reputatie 7
Badge +3
Op zondag worden de posts niet behandeld. (tenzij het voor de techn dienst is)

enkel op week- en zaterdagen

Groeten
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ellen, de registratie van je kaart is ondertussen gelukt, onze excuses voor de overlast. Kan ik je nog ergens mee van dienst zijn? Groetjes, Nicky

Reageer