Beantwoord

Pxs smart wifi


Reputatie 1
Badge
Beste,
Van de 3 gsm nrs in mijn abonnement verbind enkel die van mij zich automatisch via smart wifi ( 2848 vanachter) de andere 2 verbinden niet. Wellicht is er een en ander mislopen bij de installatie van mijn abo. De 2 andere gsm nrs waren al van orange naar px gekomen en die van mij bleef achter. Men heeft mijn abo gereset en nieuw paswoord opgestuurd en dan mijn nr getransfeerd van orange. Daar zal nog wel ergens een foutje zijn.

Mvg, Guido
Abo nr 621176421
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 August 2018, 13:38

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo, kan je via de link laten weten over welke nummers het precies gaat? Had je al eens de myproximus applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd voor deze 2 smartphones? MVG, Wim

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 1
Badge
Smart wifi logt niet in en als ik naar de inlogpagina ga krijg ik dit --> zee bijlage
Reputatie 1
Badge
Ook zonder inloggen, dus enkel via gsm nummer krijg ik dit.
Reputatie 1
Badge
Zo staat hij toch juist vlgns mij
Reputatie 1
Badge
Ingelogd krijg ik dit scherm maar geen wifi
Reputatie 7
Badge +4
jammer genoeg kan ik je bijlage niet openen
welke melding krijg je precies ?
om de 4 bovenstaande ingevoerde bijlagen te openen > klik op " Toon inhoud":
Bijlage1



Bijlage2



Bijlage3



Bijlage4

Reputatie 1
Badge
Hey,

Hebben jullie nog iets kunnen vinden?

Mvg, Guido
Reputatie 7
Badge +4
Guido, bovenaan lijk je wel verbonden met een WiFi-netwerk. Wat is het resultaat als je alsnog naar een (andere) pagina probeert te surfen?
Reputatie 1
Badge
Gaat niet want ik ben niet ingelogd, die cirkel dat hij bezig is blijft draaien en na een tijd logt hij in op mijn thuisnetwerk. Buitenshuis blijft hij draaien maar maakt nooit verbinding. Dit merk ik ook aan mijn andere apps die internet nodig hebben zoals Messenger enz.

Mvg, Guido
Reputatie 1
Badge
Alles loopt blijkbaar mis bij mijn installatie, gsm nr wordt niet overgedragen, tv app werkt niet, smart wifi werkt niet...enkel het opsturen van de factuur werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +4
We kijken dit verder na, pinophai. Werkt je TV app ook niet? Welke foutmelding krijg je daar?
Reputatie 1
Badge
TV app werkt wel, dat is reeds in orde, enkel de smart wifi werkt maar op 1 gsm nl 0487222 etc
Reputatie 7
Badge +4
Heb je het op je andere gsm's kunnen instellen via de MyProximus app?
Reputatie 1
Badge
Instellen wel maar enkel verbinding op 1 gsm
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt per gsm nr 1 smart wifi account waar je kan verbinding mee maken, het is dus belangrijk bij het instellen van je smart wifi op je gsm dat je telkens het goede gsm nr / abo aanduid om te laten instellen en niet telkens dezlede nummer gebruikt bijvoorbeeld. Heb je telkens een verschillend nummer gekozen bij het instellen van de smartwfii ?
Reputatie 1
Badge
Nee meneer...we doen alles zoals het moet
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 1
Badge
Dat hoor ik al 2 weken....hopeloze boel vlgns mij.
Reputatie 1
Badge
Mijn gsm met nr 048747**48 werkt, die van mijn vrouw nog niet. ==>die met 55 vanachter
Is het normaal dat je op je eigen smart wifi niet kunt inloggen?

Mvg, Guido
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, op smart wifi moet je niet inloggen. Smart wifi maakt automatisch de connectie via de MyProximus app (gelinkt aan uw simkaart). Grtjs, Charlotte.
Reputatie 1
Badge
Idd, maar als ik thuis smartwifi wil gebruiken dan logt hij niet in, buitenshuis nu wel. Die van mijn vrouw doet het nergens.
Reputatie 7
Badge +4
Thuis gaat uw toestel inderdaad eerst verbinding maken met de persoonlijke wifi. Vervolgens gaat hij maar verbinding maken (als de persoonlijke wifi niet werkt) via de smart wifi (hotspot), kan uw vrouw de app nog even verwijderen en opnieuw installeren via mobiele data? En de wifi nog niet aanzetten tot de account volledig is doorgelopen.
Reputatie 1
Badge
Heb ik zonet nogmaals gedaan maar het werkt niet, misschien moet ik mijn thuisnetwerk s afzetten en dan nog s proberen?
Reputatie 7
Badge +4
normal is dit niet noodzakelijk, maar gezien de situatie kan je dit best even proberen

Reageer