Vraag

Problemen na overschakeling

  • 14 January 2019
  • 2 reacties
  • 841 Bekeken

Beste,
Ik vroeg mijn overschakeling van telenet naar proximus aan. Ze verzekerden me overname van gsm nummer en vast nummer. Tevens werd me gezegd dat ik pas na installatie van internet ook van gsmprovider zou veranderen. Wegens technische problemen met de straatbekabeling komen jullie techniekers pas terug op 28/1. Nu heb ik sinds vanmorgen 'geen service' op mijn gsm. Als ik telenet hierover berichtte, vroegen ze me of ik veranderd was van provider wat ik beaamde maar met de aanvulling dat de overschakeling nog niet compleet zou zijn daar er nog geen installatie van internet was voltrokken. Zopas kreeg ik dit bericht terug van telenet:
"Hey Kim, zou je toch eens kunnen informeren bij je nieuwe provider? We kunnen dit van hieruit opnieuw voor activeren maar als de overname bij hen toch zou zijn afgerond, kunnen we dit niet opnieuw activeren. En als deze in wacht staat bij hen gaan ze deze opnieuw moeten aanvragen. Daarom dat we vragen om even te informeren wat voor hen het gemakkelijkste zou zijn.
Lindsy"

Wat dient nu te gebeuren? Ik kan niet bellen want ben op het werk en sta voor de klas dus geen telefonische opties. als mijn telefoon reeds overschakelt naar proximus vrees ik ook zonder tv en internet te vallen thuis tem 28/1 dus geen optie. Hoe kan u me een naadloze overstap garanderen?

Met vriendelijke groeten,

Kim Meert -

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
U kunt uw huidige provider (voor vaste of mobiele telefonie!) vinden op www.crdc.be (of www.1299.be)
Vermits u geen netwerk meer hebt vermoed ik evenwel dat de overschakeling reeds deels een feit is …
P.S. Ik ben geen Proximus medewerker ...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kim,
Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer