PDP-identiteit

  • 23 July 2017
  • 9 reacties
  • 3420 Bekeken

Hallo
Elke keer dat ik naar het buitenland ga en op het internet van mijn bundel wil, wil het niet werken. Het symbool van 3G staat bovenaan op mijn Iphone, maar het gaat niet. Ik krijg een melding dat de PDP-identiteit niet juist is. Ik ben al meerdere keren naar de Proximus winkel geweest en naar de klantendienst gebeld, en zij zeggen dat alles van mijn internet aanstaat. In België heb ik geen probleem daarmee. Ik heb ook al alles eens opnieuw opgestart en de fabrieksinstellingen gewijzigd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

9 reacties

Reputatie 2
Ik werk bij een Proximus partner, en normaal bellen wij voor een netwerk reset uit te voeren voor dat nummer, en dan is dat probleem opgelost meestal.

Ik zou de technische dienst even contacteren.
via dit Forum , door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team >    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of technische dienst opbellen op gratis nummer 0800 22 800 als je dit ondertussen al niet gedaan hebt 😉
Ik heb een privébericht gestuurd naar het Proximus team. Maar wat zou de technische dienst meer kunnen doen dan het nummer 6000?
In principe mag dat inderdaad geen rol spelen beide zouden dit desnoods moet doorgeven aan de bevoegde personen (dienst), die dit kan verder behandelen/afhandelen.
Ik hoop op een antwoord van het Proximus team. Anders zal ik misschien eens langsgaan bij Apple want het kan zijn dat er iets fout is met de instellingen.
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad en ik vertrek binnenkort op vakantie, dus het zou wel handig zijn moest het werken...
Hier (zie * onderstaande link) heeft een support medewerker wel geantwoord, maar of het dan ook opgelost werd dat weet ik niet: >
*
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/pdp-identiteit-niet-geaccepteerd-39739/#post580364

Volgens ik hier ook al ergens gelezen heb moet proximus een netwerk reset doen of zoiets ?????

Heb je een twitter account anders zou je daar ook eens de vraag kunnen stellen, mijn ervaring is dat er daar vlug gereageerd wordt !
Zouden ze dat doen een netwerk reset? Als het daarmee zou helpen zou ik heel blij zijn.
Misschien dit toch eens vragen via de helpdesk 0800 22 800 als ze hier op het forum niet reageren!

Reageer