Vraag

Pay&Go kaart werkt niet meer

  • 14 September 2017
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

ik heb een half jaar mijn kaart niet gebruikt in verband met een andere gsm
nu moet ik hem weer gebruiken en ik heb geen netwerk meer kan niks ontvangen en verzenden
wat nu? want ik heb dat nummer nodig

5 reacties

had je ze al geïdentificeerd?
zie hoe je dit kan doen
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

PS: Hier nu wel een beetje off topic en enkel TUI:
Scarlet stopt met prepaid kaarten.
als ik mn nummer invul op de site zegt die dit is geen geldig nummer
Reputatie 4
Badge +2
Je prepaid kaart registreren moest gebeuren voor 7 juni 2017 om er zeker van te zijn dat je jouw simkaart zou kunnen blijven gebruiken.
Op woensdag 7 juni zijn alle Belgische telecomoperatoren verplicht om prepaid telefoonkaarten die niet tijdig geregistreerd zijn, te blokkeren. En dat betekent dus dat je niet meer kan bellen, sms'en of surfen.
als ik mn nummer invul op de site zegt die dit is geen geldig nummer
stuur eens een Privébericht zodat ze je hierbij verder kunnen helpen.
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via :
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
bedankt Martin

Reageer