Vraag

Pay&Go kaart activeren

  • 4 January 2017
  • 11 reacties
  • 3483 Bekeken

Hallo
Wij hebben een pay&Go kaart gekocht voor onze zoon.
Na herhaaldelijk proberen ons te 'identificeren' via de site (op alle mogelijke manieren, op 2 computers via Safari en op google Chrome) bleven we de melding krijgen 'ongeldig nummer'.
Op naar een proximus center dan maar.
Daar geholpen geweest, maaaaaaaaar: met de belofte dat dit na max 4 uur ging werken... Ondertussen is dit al meer 24 uur geleden. Nog steeds krijgen we de melding dat de kaart geblokkeerd is omdat we ons niet geïdentificeerd hebben.

Nu krijg ik het dus stilaan op mijn heupen.

Je kan ook blijkbaar geen operator aan de lijn krijgen als je belt naar 0800 22 800. Want daar krijg ik de melding dat ik het maar moet proberen online om mij te identificeren.....

K ga hier dus in cirkeltjes.
Kan iemand mij nu alsjeblieft eens gewoon helpen? Wat een rotsysteem is dit zeg???!!!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Miepsa,
Op deze pagina vind je alle mogelijkheden om je te identificeren met een Pay&Go prepaidkaart.
Mvg,
dat zijn dus wel alle mogelijkheden die ik reeds heb geprobeerd.... Met Id kaart, met mijn account, zelfs met opnieuw te laden...
Reputatie 6
Badge +3
Dan moet je eens binnenspringen in een Proximus centre. Dat is ook 1 van de mogelijkheden in de link van Wim.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?
Reputatie 7
Badge +6
Dan moet je eens binnenspringen in een Proximus centre. Dat is ook 1 van de mogelijkheden in de link van Wim.
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/paygo-kaart-activeren-37143/index1.html#post565414
Pagina uitprinten moesten ze je in een onwaarschijnlijk geval niet willen helpen.

Inderdaad. In één van onze 4 Proximus shops in Brugge zal je zeker geholpen worden, Miepsa. Indien dit niet het geval is, mag je mij dit zeker laten weten!
Shopzoeker
Mvg,
Frank en Wim... Lees eens aub mijn topic goed.

Ik deed beide al, en heb geen zin om iedere keer er iets niet lukt naar t centrum van Brugge te gaan rijden, waar het dankzij de solden super druk is en ik ook enkel mijn wagen kwijt kan in een betaalde parking...

We zijn gisteren in de ochtend naar een proximus centre gegaan. Daar hadden ze het 'opgelost' met de belofte dat het binnen de 4 uur ging werken... Ondertussen zijn we al heel wat uren verder.

Ik snap het identificeren echt wel, maar dit moet makkelijker kunnen, en als er dan een probleem is moet dat (in deze tijden van digitale mogelijkheden) ook vanuit de comfort van je thuis kunnen. Niet iedereen heeft de luxe om iedere keer naar een centre te kunnen gaan, en dat zou eigenlijk ook niet moeten.

Het zou anders ook leuk zijn als je eens gewoon kan bellen en in t menu kiezen om met een operator te praten.... Of gewoon nog eens naar het centre te kunnen bellen waar ik met de persoon kan praten die ons gisteren hielp.
Reputatie 7
Badge +6
Het zou anders ook leuk zijn als je eens gewoon kan bellen en in t menu kiezen om met een operator te praten.... Of gewoon nog eens naar het centre te kunnen bellen waar ik met de persoon kan praten die ons gisteren hielp.
Rechtstreeks bellen naar een Proximus shop gaat niet vrees ik. Maar normaal gezien moet je wel geholpen kunnen worden via ons callcenter 0800 22 800. Dit is onze eerstelijns contact.
Mvg,
Wim

Als ik daar naartoe bel, dan kan ik nergens een optie kiezen om met een operator te praten. Als ik het nummer ingeef van de kaart dan krijg ik deze melding:
" Beste klant deze kaart is geblokkeerd omdat je je niet hebt geïdentificeerd.....surf naar proximus.be"
Dan krijg ik een menu voorgeschoteld waar geen enkele optie ook maar hulp geeft op het probleem.

Antwoord aub niet meer om naar een proximus centre te gaan of naar 0800 22800 te bellen, of het nog eens te proberen via proximus.be.

Ik heb op dit forum een vraag geplaatst om andere mogelijkheden te krijgen.
Ondertussen maar alle opties eens geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen en dat heeft dan EIN-DE-LIJK iets opgebracht!
Blijkbaar weten de mensen in het proximus center niet dat de MINIMUM wachttijd 4 uur is, en de maximum 48 uur....
Ja dan geraakt een mens vanzelf ongeduldig hé.

NU t is opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
NU t is opgelost.
Eind goed, al goed. Alvast bedankt voor je geduld. Veel belplezier 😉
ik probeer sinds de vrijdag 5 oktober 2018 mijn kaart te activeren al een paar keer naar de winkel geweest alles is in orden met de kaart ik ben het stil aan beu aan het worden iedere keer krijg ik als antwoord van je bellen smsen interneten 5 dagen vind ik wel overdreven hoor
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Manu, onze excuses voor de late reactie. Is het ondertussen in orde met je kaart? Groetjes, Aziz

Reageer