Sinds de aankondiging van" pay and go mag niet meer ongeregistreerd", vliegen de sms'en hier rond ons oren op 3 GSM nummers.
Die 3 nummers komen origineel van (geregistreerde) Mobistar nummers, en werden met de nodige papieren overgedragen aan "postmobile", met registratie en behoud van nummers.
Nu is Postmobile automatisch overgenomen door Proximus (postmobile werkte als sub-IPS van proximus trouwens)
De kaartjes worden al jaren regelmatig bijgeladen door mijn bankrekening , vroeger via Banxafe(= ook geregistreerd), maar dat werkt al geruime tijd niet meer( 2 ervan jaarlijks, 1 ervan om de 1 a 2 maand), dus proximus kent naam en adres via de registratie van postmobile inschrijvingen , en via de bankrekening die ook op naam is.
Nochtans doet Proximus alsof deze nummers niet werden geregistreerd, en krijgen wij haast dagelijks herinneringen dat we moeten registreren !!
Hebben ze bij proximus nu echt niks anders te doen dan deze zinloze SMS'en te zenden ???
Beste antwoord door NickyL
Bekijk origineel