Vraag

Overschakeling naar Proximus

  • 15 February 2018
  • 9 reacties
  • 174 Bekeken

Is het normaal dat de overschakeling van oude provider naar Proximus meer dan 10 uur duurt? Sinds deze ochtend kan ik enkel naar noodnummers bellen...

9 reacties

Kies aub niet voor Proximus!De klantenservice na verkoop vh abonnementje is hopeloos en zenuwslopend!Heel veel menu’s en info algemeen,maar totaal geen persoonlijke hulp bij problemen met het netwerk of foutieve facturen!
chatfunctie werkt niet, op Twitter zeggen ze dat ik mijn gsm moet heropstarten (ja dat had ik nou al wel 5 keer gedaan), automatisch antwoord van account manager twitter, maar bellen naar proximus of gebeld worden door proximus blijft onmogelijk zolang ik geen mobiele operator heb natuurlijk. heel ambetante situatie. kan enkel noodnummers bellen. en ergens voel ik dat het tegen het weekend nog niet opgelost zal zijn.
Reputatie 7
Badge +4
1) Kijk na bij welke operator uw telefoonnummer op dit moment zit via
www.crdc.be
2) Indien op korte termijn geen reactie komt van een Px medewerker op dit publieke forum gebruik eventueel onderstaande
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
- vindt het antwoord op uw vraag - ik ken mijn telefoonnummer - ik heb een technische vraag - hoe gebruik of configureer ik mijn product - klacht indienen - onderaan webpagina e-mail ons
Tip: ivm met punt 2, mss er ook altijd bij vermelden dat de verwerking hiervan toch wel een 10 tal dagen kan duren want de meesten denken dat ze vlug antwoord zullen krijgen met deze manier van contacteren, enfin 't is maar een tip 😉
Chatfunctie werkt idd niet!!?Word stilaan gestoord van de klantenservice of moet k zegge zoekhetmaaruitservice?! Schandalig lang aan het lijntje gehouden bij de chat,dan doorverbonden (of toch niet?) van 15.40. tot 18.30 om precies te zijn,en nog geen antwoord of duidelijkheid!Daarvoor al 2 keer na lang wachten chat plots beëindigd?!Er zijn leukere dingen op je vrije dag niet?En als het dan nog tot een oplossing had geleid,maar helaas? Veel info,veel menu’s ,veel van vanalles,behalve hulp en oplossing bij problemen,en blijkbaar geen goede communicatie tss de diensten die me beloftes doen,waar de volgende dan weer niks van weet?! Sorry,maar Proximus sucks!!
Reputatie 7
Badge +4
@Martin & @ksnyers... eventueel gebruik maken van een gsm van een familielid/vriend en gratis naar nr. 6000 bellen ... (10 dagen gaat niemand wachten)
Beste M_016
Bedankt voor de link. Blijkbaar zit ik al de hele tijd bij Proximus Mobile. Maar nog steeds zonder mobiele telefonie...
Optie 2 werkt helaas niet, standaardantwoord via twitter en geen chatfunctie.
Optie 3 is mij kms verplaatsen om de gsm van een vriendin te gebruiken.
Straffe toeren allemaal.
Doch bedankt voor die eerste link. Interessant!
wat bedoel je met niemand gaat 10 dagen wachten, ik bedoelde dat de meesten denken dat via het contact formulier de meesten denken dat er vlug antwoord komt maar dat het zeker niet het geval daarom belt (080022800) mijn pa altijd omdat het vlotter gaat ...uiteraard doet iedereen daar zijn goesting mee.
Met dit nummer 6000 zijn er ook veel klachten dat er (bijna) nooit geantwoord wordt maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Reputatie 7
Badge +4
@Martin "10 dagen gaat niemand wachten"
= ondertussen heeft x of y al alle andere mogelijke contact-kanalen gebruikt of proberen te gebruiken
= met een dergelijke reactietijd heeft een dergelijk kanaal geen zin/nut

6000 = helpdesk Px mobiel (waarschijnlijk = 0800 22800)
later on de avond of op zaterdagnamiddag mogelijk beter bereikbaar (kortere wachttijden)
auteur kan evenwel niet bellen

conclusie: Px heeft (veel) werk aan de winkel (dienstverlening)

Reageer