Overdracht gsm-nummer

  • 9 May 2017
  • 2 reacties
  • 1594 Bekeken

Vorig week woensdag bij Proximus een Iphone 7 voor 199 euro gekocht met daarbij bijhorend abonnement.
Hierbij moest mij gsm-nummer van Orange worden overgezet naar Proximus.
Wat binnen de 48 uur in orde zou moeten zijn.
Twee dagen na mijn aankoop langgewenst bij Proximus en daar kreeg ik te horen dat er een fout is opgelopen en dat ik een nieuw gsm-nummer ben toegewezen wat ik helemaal niet gevraagd heb.
Dit zou zo snel mogelijk worden opgelost ..
Twee dagen later nog niks, dus gebeld naar de klantendienst van Proximus.
Mevrouw heeft het probleem bekeken en het zou binnen de 48 uur worden opgelost.
3 dagen verder nog steeds niks verandert.
Terug bij Proximus binnengestapt, daar zeiden ze dat ze mijn vriendin hebben proberen te contacteren, wat helemaal niet zo is.
Ik kreeg te horen dat ik best dit nieuw nummer gebruik. Dit is helemaal niet wat ik gevraagd heb, ik wil het nummer dat ik al heel m'n leven gebruik bij Orange.
Als het bij een ander kan, waarom zou ik dan een nieuw nummer moeten nemen omdat jullie fouten maken, ik denk het niet.
Soit, degene achter de balie zou het inorde brengen, maar het zou veel tijd en man uren kosten om dit op te lossen, dat interesseert mij helemaal niet!
Het enigste wat ik wil is mijn nummer van Orange naar Proximus.
Eens buiten nog eens gebeld naar de klantendienst, dan kreeg ik te horen dat ze mijn nummer van Orange zouden overzetten en een nieuwe sim-kaart zullen opsturen.
Ik hoop het want ben het beu om rond te bellen en rond te rijden omdat jullie fouten maken en die niet willen oplossen!
Daarbij stelde is aan de mevrouw aan de lijn de vraag hoe het toch komt dat wanneer ik de eerste keer belde er niks is verandert!
Sorry meneer ik begrijp het.
Ik geloof niet dat het zal worden opgelost zoals steeds zal ik nogmaals aan het lijntje worden gehouden.
En steeds die belofte dat er zal worden teruggebeld, stop ermee jullie doen het toch niet!
Ik hoop dat dit probleem wordt opgelost.
Trekt allemaal op niks!

2 reacties

Ik ben duidelijk niet alleen.

https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/dag-7-zonder-netwerk-na-nummeroverdracht-38738
Reputatie 5
Badge +3
Dag Thomas, Spijt ons dit te vernemen, graag je klantgegevens, wil dit erg graag voor je escaleren. Via welke shop heb je deze aankoop gedaan? kan je mij deze feedback bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Onze oprechte excuses voor je situatie. Groetjes, Nicky

Reageer