Vraag

Opzeggen vaste lijn

  • 4 March 2018
  • 4 reacties
  • 558 Bekeken

Beste proximus/forumgebruikers

Ik heb enkele maanden terug een abonnement met internet, TV en vaste lijn bij jullie genomen. De vaste lijn heb ik enkel genomen omdat de prijs voor de eerste maanden dan goedkoper was. Nu wil ik deze opzeggen maar in het online opzegformulier ( link : https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html ) maar staat er dat het vaste lijnnummer ongeldig is. Het nummer dat ik heb ingegeven is correct en komt overeen met het nummer dat op MyProximus onder 'vaste lijn' staat. De opzegtermijn van 3 maanden voor de vaste lijn is ook verstreken. Ik heb deze vaste lijn wel echter nooit aangesloten en gebruikt. Hoe kan ik dit oplossen en hoe kan ik mijn vaste lijn opzeggen? Toen ik vorige keer in een Proximus winkel was vertelde men mij dat ze daar de vaste lijn niet konden opzeggen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Met vriendelijke groeten

Jelle

4 reacties

TUI: Wachten tot morgen wanneer hier iemand van proximus langs komt op het forum om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag JVD123,

Stuur je even je klantennummer en telefoonnummer door via een privébericht? Wens je het pack om te zetten naar Internet + TV?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Ik heb dit doorgestuurd in een privébericht. Is het nu mogelijk om dit aan te passen?
Reputatie 7
Badge +3
Dag JVD123

Dossier 33755323 is hiervoor intussen in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer