Beantwoord

Opzeggen huur telefoontoestel U77

  • 17 January 2018
  • 2 reacties
  • 705 Bekeken

om mijn hoogbejaarde moeder te helpen volg ik haar betalingen op..
november/december staat de media bol dat Proximus nog steeds de huur aanrekent voor telefoontoestellen..
Begin december 2017 melde ik via de klantendienst dat we de huur van het telefoontoestel U 77 wenste te beëindigen.
Na het doorgeven van klantnummer, telefoonnummer, naam, adres,... kreeg ik het antwoord . het is genoteerd en komt in orde.
op de afrekening van half december 2017 stelde ik vast dat dit nog steeds vermeld en aangerekend werd. Ik contacteerde ( ruim 20 minuten wachten!!!) opnieuw de klantendienst..
Sorry voor de overlast maar ik zien het niet genoteerd maar na vermelding van weer de noodzakelijke gegevens krijg ik de belofte dat het nu genoteerd is en zeker niet meer zal aangerekend worden...
factuur van 12 januari 2018: nog steeds aangerekend ...
tot 2 x heb ik vandaag de klantendienst gebeld . 2 x na 30 minuten aan de wachtlijn wordt de lijn afgebroken.
Wat een service !!!!!
wat moet ik nu doen om om de huur van het toestel op te zeggen...
Klantnummer : 607370599
Activeringscode : 84B32D8B
op naam van Mvr Lambrichts Yvonne
Demerstraat 80 - Bus 208
3500 Hasselt

Welk is de houding van de klantendienst / facturatiedienst als commeriële tegemoetkoming na het niet opvolgen van een vraag.

Jan Van Becelaere
icon

Beste antwoord door HeidiE 18 January 2018, 14:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?v1=shorturl&v6=telefoonverhuur
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan,

Mijn excuses dat dit niet vlotter verlopen is.

Ik heb de huur van het toestel stopgezet en uit commercieel standpunt een geste klaargezet.

Er zal 12 euro in mindering worden gebracht op de volgende factuur.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE

Reageer