opzeg automatische herlaadbeurten



Graag een beetje hulp bij de volgende vraag:


Hoe kan ik mijn tariefplan met automatische herlaadbeurten, actief sinds februari 2011, zonder kosten weer omschakelen naar het gewoon gebruik van pay&go herlaadkaarten?


Ik wil immers graag bij proximus blijven, dus niet verwissel naar andere providers of diensten...

3 Reacties


mss kan Eva dit voor u regelen


















⚫️ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier

⚫️





Groetjes, Elsa

Hartelijk dank voor uw reactie.


Ondertussen kreeg ik bericht terug dat het in orde zou zijn.

bedankt voor de feedback Christine.


groetjes, Elsa

Reageer