online bestellen

  • 23 December 2014
  • 11 reacties
  • 1901 Bekeken







18 december heb ik via de webshop een iphone 6+ met abo voor mijn vrouw besteld.Tof3 werkdagen levertijd dus kerstkadootje moeten we niet meer achter zoeken. Na betaling krijg ik mailtje dat de levering langer kan duren Dus ik gebeld naar de webshop verwijzen ze naar de algemene voorwaarden spijtig genoeg staat daar over elke iphone wel iets behalve over de 6 en de 6+. na te woord zijn te gestaan in gebrekkig Nederlands ben ik nog niks verder of ik nu nog eens moet gaan zien voor een kerstkado voor mijn vrouw of niet. Gisteren het verlossende telefoontje van de koeriers dienst beste meneer mogen wij het toestel morgen komen leveren tussen 8 en 12 uur natuurlijk geen probleem ik zal daar zijn. Na vandaag heel de ochtend te hebben gewacht geen koerier gezien,terug gebeld na de webshop meneer we zullen een mailtje sturen na de koeriers dienst om te horen waarom hij niet geweest is. maar ondertussen blijft u wachten hij zou altijd nog kunnen komen mocht hij niet komen vandaag zal die koeriersdienst u nog wel contacteren om een nieuwe afspraak te maken als wij antwoord krijgen zullen we u dit u laten weten. Hier heb ik dan een hele dag verlof voor gepakt dan de man die ik aan de lijn had vertelde me nog als de afspraak voor vandaag stond zullen ze zeker vandaag nog wel leveren maar ik moest begrijpen dat het druk op de baan was Dat ik het toestel voor morgenavond heb hier twijfel ik sterk aan en ik denk dat ik alsnog na de winkel zal kunnen om daar een toestel te gaan halen Het order annuleren ging niet mits er eerst geleverd moest worden en ik dan terug de koerier moest contacteren om het pakje op te halen het zou dan ongeveer 4 a 5 weken duren eer ik me geld terug zou hebben het toestel in een proximus shop op gaan halen ging ook niet mits zij met proximus winkels niks te maken hadden ik voel me goed genaaid ik zou nieuwe klant bij proximus zijn maar eerlijk gezegd heb ik er nog weinig zin in mits ik tot nu toe enkel nog maar ben voorgelogen Heb nog is gebeld de webshop neemt dus afstand van leveringen ze steken de fout bij koerier ik kreeg zelfs een tel nummer van de webshop van de koerier die AC Group brussels 070224041 enkel dit nummer is altijd in gesprek


Nu heb ik duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil en ze gingen dit van de web shop doorgeven dus als het beetje mee zit heb ik dit over een week of 5 terug nooit geen proximus meer voor mij



















11 reacties

Die webshop werkt inderdaad niet zoals het moet.


Dit weekend hebben we een smartphone+abonnement besteld. Je krijgt wel direct bevestiging, maar voor het overige is het wachten. Je kan de bestelling niet eens opvolgen via internet. Als ik het op voorhand geweten had zou ik niet via internet besteld hebben. Men zou telefoneren om een afspraak te maken voor de levering! Kan zo'n hoogtechnologisch bedrijf als Belgacom niet werken met een formulier op internet waar je een aantal voorkeurdata kan invullen? Enfin, ik zal maar een paar dagen geduld hebben zeker.


Nu ik mij herinner was mijn BBOX destijds ook reeds geleverd alhoewel ik hem niet gezien had. Ik heb toen heel dat zaakje geannuleerd en naar een Belgacom winkel gestapt. Belgacom wilde toen ook de schuld bij Kiala leggen. Maar uiteindelijk had Belgacom het pakket vergeten te versturen.
louter ter info wat hier nog gepost werd al zal je er mss niet veel aan hebben ;-):


- Wanneer u via Premium Club een gsm toestel heeft besteld

heeft u eveneens recht op 2 jaar garantie.

- U dient contact op te nemen met het Repair Center

op het gratis nummer 080015690 en dit met het garantiebewijs van het toestel bij de hand.

- Het Repair center zal de gegevens vermeld op dit document op vragen

en zal een herstelling aanvragen. BRON:EvB ========================================








Als u uw toestel via uw Premium/Bizz Club punten omgeruild heeft,

dient u met Repair Center Dynafix contact op te nemen.

Als het probleem niet telefonisch of per mail kan worden opgelost, zal Dynafix een document naar u sturen.

Met dit document kan u het toestel binnen brengen in een Kiala punt voor verzending naar Dynafix.

Zij zullen uw toestel nakijken en het nodige doen.

U kunt Dynafix via questions.be@dynafix.com of 0800 15 690 bereiken. BRON:EvB








je kan ook contact opnemen met Samsung zelf, daar zal je ook een label krijgen voor verzending naar Dynafix

Dynafix is de partner van Samsung en ook van heel wat

andere elektronica bedrijven wat betreft herstellingen.










Bij aankoop via web neemt u contact op met Dynafix.

0800 15690 of via questions.be@dynafix.com


Het spijt ons te horen dat u ongemak ervaart met de levering van uw nieuwe toestel.
Wij hebben spijtig genoeg niet de mogelijkheid uw bestelling via dit kanaal te beïnvloeden.
Dat is meteen de reden dat onze diensten u vroegen rechtstreeks contact op te nemen met de koerierdienst.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Vriendelijke groeten,
JG.
@Ron,


hoe lang duurde het voor men je contacteerde voor de levering van je gsm? Ik heb nog altijd niets gehoord. Of heb je hen zelf gebeld?
Als ik dit lees, word ik al bang dat ik mijn GSM niet zal krijgen..


Ik heb n' iphone 5S besteld, en zou vandaag normaal moeten aankomen... Hoop ik dan toch


Mijn vriend heeft bij Mobistar een gsm besteld & deze is zonder problemen geleverd, dus laat ons hopen dat proximus mijn gsm ook zal leveren zonder problemen :s
Ik was misschien wat ongeduldig. Ze hebben zonet gebeld dat ze hem volgende week vrijdag komen leveren. Wel eigenaardig dat Belgacom niet laat leveren in z'n Belgacom shops. Dan moet je toch geen afspraken zitten maken en thuis blijven tot men het pakketje komt leveren.


Bij Vandenborre werkt dit perfect. Op de website iets bestellen, en enkele dagen later kan je het gaan afhalen in één van hun winkels.



Als ik dit lees, word ik al bang dat ik mijn GSM niet zal krijgen..



inderdaad als je dat leest hier op het forum, maar wel er mee rekening houden dat het alleen klanten zijn die niet content zijn of problemen ondervinden die naar een forum grijpen, je gaat hier heel weinig mensen op het forum terugvinden die geen problemen gehad hebben.


Dus niet te vlug denken dat het nu allemaal verkeerd loopt bij Proximus ;-)
Klopt Elsa,

Ik dacht idd veel té snel na dit te lezen Gelukkig heb ik mijn Iphone vandaag gekregen! nu wachten tot ik kan smsn/bellen




Jammer dat jij dan wel problemen had Ron..
Joepie, vandaag ook m'n gsmeke toegekregen.

Toch nog vlug even langs een Belgacom-shop gemoeten om de gewone SIM kaart om te ruilen naar een microSIM. Maar ze hebben me daar met de glimlach verdergeholpen.
Nu meer dan een jaar later is de situatie niet beter. Men geeft maar halve informatie via de telefoon.

Vandaag zou de gsm van mijn dochter geleverd worden, ze hebben er alleen niet bij gezegd over de telefoon dat zij aanwezig moest zijn. Omdat zij niet aanwezig (gaan werken) was, moest er terug een afspraak gemaakt worden. Ik kreeg daar het nummer 070/224041 voor. Toen ik de afspraak wou maken kreeg ik al direct te horen dat het uur en dag niet paste en dat ik al content mocht zijn dat ze vandaag waren gekomen want het was staking. Staking ? Misschien bij het NMBS personeel maar de anderen, ik dacht het niet. Maar staken doen ze natuurlijk maar al te graag aan de waalse kant, ik vermoed dat ze daar zelf beslissen wanneer ze staken. Om verder te gaan, die begon me daar te roepen en mij af te blaffen omdat ik zei dat ze er niet bij gezegd hadden dat mijn dochter thuis moest zijn, ik kreeg er niks meer tussen. Zo onbeschoft ! Ik heb dus maar opgelegd, bellen voor een afspraak en door zijn geroep kwam er toch niks van een afspraak maken. Je mag dan nog eens 0,30euro/minuut betalen voor een gesprek waar je gewoon geen speldenkop tussen krijgt.

Nu is het aan proximus om de afspraak te maken of het gaat niet door. Ik laat mij niet meer afblaffen door een of andere firma uit Luik. Ja, je hebt het goed gelezen, uit Luik, die mensen die hier geweest zijn konden geen enkel woord nederlands. Prettige conversatie hoor, ik geen frans en hun personeel dat ze nb naar de vlaamse kant sturen geen enkel woord nederlands. Ik stel mij dan bijkomend de vraag of ze geen nederlandstalige firma's of nederlandstalige persoon kunnen sturen aan de vlaamse kant. Dus, proximus, het is aan jullie als je een nieuw contract wil afsluiten.

En neen, het gaat hier niet om discriminatie zoals de uitleg van proximus die ik telefonisch gekregen heb, het gaat hier gewoon om een communicatieprobleem !
Ik bestelde enkele dagen geleden een iPhone S6 met abo van 65€. Morgen wordt deze normaal geleverd. Ik bel de E-shop om te vragen of dit voor 14u kan.
Krijg ik me daar een bot antwoord seg... De transporteur zal u bellen.
Ik ben 1x gebeld geweest door een onbekend nummer. Er wordt niets ingesproken dus terug bellen kan je niet.

Iets daarna krijg ik een mail dat ik kan bellen naar het nr dat we allemaal intussen kennen. 16u57 krijg je dus een melding dat ze tot 17u open zijn.
Ik mail de E-shop en na veel 5-en en 6-en sturen ze een mail naar de transporteur voor een nieuwe afspraak? Resultaat: Geen mooie beloofde 3 dagen maar 4 dagen.
Dank u wel E-shop. Ik had men gsm graag gehad voor 14 u want eigenlijk heb ik hem vanaf 15u30 nodig.

Waarom mailt de transporteur zelf niet zodat men kort op de bal kan spelen? Natuurlijk krijg ik ze voor 10u niet vast en gaat men gsm niet geleverd worden.
Dit omdat men niet eens de bestelling wat kan sturen en de botte medewerkers je niks van info kunnen verschaffen.

Lang leve bol.com.

Ik neem hier alvast een les uit. 24 maanden en geen week langer zo lijkt het mij.

Mvg,

Jurgen Christiaesn

Reageer