Beantwoord

Nummeroverdracht

  • 22 January 2018
  • 15 reacties
  • 580 Bekeken

Reputatie 2
Sinds 10 januari is Proximus al bezig om mijn mobiele nummer van Orange naar Proximus over te dragen. Op de website van Proximus staat dat dit normaal maar 1 werkdag duurt en als dit langer duurt je recht hebt op een compensatie. Heb al een paar keer smsjes gekregen van klantendienst Proximus met de vraag om naar 080022800 te bellen met recente factuur van Orange,maar als ik dan bel komt men uit de lucht vallen.
Dit is al bijna 2weken bezig....dan spreekt men van easy switch ?
Klantnr: 617044772
icon

Beste antwoord door SamuelD 10 February 2018, 12:54

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2
Bedankt Proximus, hier ook al weinig hulp blijkbaar.
tip: probeer het anders nog eens via > privébericht
Reputatie 2
Bedankt Martin,.
Heb het juist eens prive geprobeerd.
Mvg,
Rombie
Reputatie 6
Badge +3
Rombie, zoals je reeds vernomen hebt is een easy switch code belangrijk om het proces te versnellen. In die zin dat Proximus met die code ook jouw opzeg bij Orange kan regelen. Zonder die code kan er ook een overzetting gebeuren, maar dan moet je zélf de opzeg bij Orange doen. Vermits die code gemeengoed is kan het ontbreken daarvan voor vertraging zorgen. Groeten. Jan
Reputatie 2
Hallo JanDe,
Die code heb ik verschillende keren doorgegeven aan klantendienst van Proximus ( ondertussen zijn mijn internet+tv produkten al verwijderd in MyOrange).
Maar het gaat mij erom dat ik niet kan begrijpen dat het zolang duurt dat mijn mobiele nummer overgedragen word naar Proximus. Is het omdat er iets mis is met aanvraag voor overdracht ? Als ik dat wist kon ik zelf eens informeren bij Orange !
Groeten,
Rombie.
Reputatie 6
Badge +3
Rombie, ik kan je verzekeren dat onze collega's met deze zaak bezig zijn. Hopelijk snel een oplossing. Groeten. Jan
Reputatie 2
Weer een 10tal dagen verder,na kontakt klantendienst voor de vijfde keer al zeker nieuwe aanvraag nummeroverdracht en nog altijd noppes. Geef het nog een paar dagen en dan met alles naar de gele vrienden, zal gegarandeerd vlugger gaan.
Oh ja, heb bij Orange zelf ook geinformeerd en daar begrijpen ze het ook niet dat mijn nummer nog altijd niet is overgedragen.
Reputatie 2
Rombie,

Je nummer is op 06/02 actief gekomen, werkt alles naar behoren?
Reputatie 2
Hallo Thomas W,
Nummer is eindelijk overgedragen inderdaad waarvoor dank.
Nu zit ik nog met 1 probleem op de vaste lijn. Na activering van de dienst "weergave oproeper" tot de vaststelling gekomen dat ik op mijn vast toestel wel het oproepnummer zie verschijnen maar als ik daarmee zelf bel zien ze mijn nummer niet, zogezegd een prive call.
Heb dat probleem ook al verschillende keren gemeld maar men zegt dat het zou moeten werken maar dit is nog steeds niet.
Heb het probleem gisteravond (07/02/18) nog eens via mail doorgegeven en na een kwartiertje werd ik door Proximus opgebeld en is een medewerker er even mee bezig geweest en zei toen dat hij onbevoegd was en een uurtje later zou terugbellen. We zijn ondertussen bijna een dag verder en heb hem niet meer gehoord.
Probleem dus nog altijd bestaand.
Mvg, Rombie
Klantnr : 617044772
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Rombie, jouw nummer zou in principe moeten weergegeven worden ik zie hier ook geen problemen. Ik stuur jouw vraag door naar onze collega's van de technische dienst. Groetjes, Aziz
Reputatie 2
Hallo AzizA,
Bedankt alvast.
Reputatie 7
Badge +4
RomBie, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu in orde moeten zijn.
Reputatie 2
Hallo Samuel D,
Net nog geprobeerd met vaste lijn naar 2 verschillende gsm nrs, nog altijd prive!
Mvg Rombie.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nu nog eens testen ?
Reputatie 2
Hallo Samuel D,
Nu werkt het wel, eindelijk ?
Heel veel bedankt!
Mvg, Rombie

Reageer