Na 5 beltonen verbinding verbroken opbeller krijgt te horen "DIT NUMMER IS NIET TOEGELATEN"

  • 26 September 2017
  • 5 reacties
  • 6449 Bekeken

reeds meerdere malen erover gebeld tientalle testen gedaan steeds dossier opgestart een technische fout kreeg ik te horen het rare is als ik gebeld word in het buitenland dan gaat het normaal maar eens in belgie 5x bellen en verbinding verbroken dit is alleen maar als ik opgebeld word ik kan normaal bellen de opbeller krijgt dan soms te horen dat mijn nummer niet is toegestaan

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit wijst op een technisch (signalisatie)probleem. De vraag is in hoeverre dit probleem al dan niet te wijten is aan Px
Px zou dit (technisch) nader moeten onderzoeken op basis van gegevens zoals wanneer heeft het probleem zich voorgedaan en vanaf welk nr (de oorzaak van het probleem - verkeerde interpretatie van netwerksignalen - kan ook in het netwerk van oorsprong -eventueel veschillend van Px liggen)

Best een privé bericht aan Px sturen met indien mogelijk bijkomende gegevens
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
@M_016
heb dit al bijna een jaar geleden gemeld eerst was het mijn simkaart doch als ik de nieuwe simkaart had was het nog hetzelfde na verschillende telefoons geprobeerd te hebben was het nog hetzelfde verschillende keren klantendienst gebeld met dit probleem 1x zelfs verscheidene uren dat de klantendienst ermee bezig was (denk ik toch) na een paar uur terug telefoon dat ze het niet konden oplossen nu dat ik deze week in buitenland zat kreeg ik telefoon en die bleef bellen totdat ik opnam eens in belgie terug hetzelfde na 5 beltonen was de beller afgesloten en kreeg te horen dat mijn nr niet toegelaten was dus blijf ik na een jaar nog steeds met hetzelfde probleem waar ze kennelijk niks kunnen aan verhelpen
Reputatie 7
Badge +4
Tja
Indien je niet opneemt binnen x beltonen gaat de oproep bij Px (en andere) naar je voicemail ...
Concreet kan ik je alleen maar aanraden Px (techniek) dit verder te laten uitspitten (en je niet met een kluitje in het riet te laten sturen = klant is koning & dit is verre van normaal)
heb nooit voicemail gehad al durfden ze wel bij px deze te activeren bij vernieuwing van contract heb deze van dag 1 direct gedeactiveerd dus kan niet naar mijn voicemail gestuurd worden mensen krijgen te horen dat het nr niet is toegelaten !
Bij deze heb ik een persoonlijk bericht gestuurd nu afwachten of er reactie komt
Reputatie 7
Badge +4
Ter info: ik kan mij vergissen, maar heb wel een zwaar vermoeden dat het (netwerksignalisatie)probleem gekoppeld is aan je gedeactiveerde mailbox

Reageer