Beantwoord

MyProximus op tablet zonder telefoonfunctie installeren

  • 5 April 2016
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 99 reacties
Op een tablet (Samsung Galaxy Tab E) zonder telefoon functie wens ik MyProximus te installeren.
Op het einde van de installatie wordt het volgende gevraagd, ik citeer:
'Schakel uw WiFi-verbinding uit en maak verbinding via ons mobiel internet (3G/4G) netwerk om u te identificeren als Proximus klant.'

Ik ben Proximus klant maar heb op mijn tablet geen 3G/4G.
Hoe kan ik dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door Wim 5 April 2016, 09:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag user,
Dit is een gekend fenomeen. Als u steeds via wifi surft, kan de app u geen resultaat in 'Mijn Verbruik' tonen. Maak minstens 1 keer per maand een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G).
Indien uw tablet toestel dus blijkbaar niet met een simkaart is uitgerust, dient u uw verbruik te checken via de MyProximus website.
Meer info kunt u hier lezen.

Mvg,
Wim
Reputatie 2
Badge
Heel erg bedankt voor deze info.
Ik raakte er niet aan uit dat ik MyProximus wel kan bekijken op mijn PC (die ook niet over een simkaart beschikt) en niet op mijn tablet.
Het is dus enkel de app die niet werkt zonder simkaart, via de website gaat dit wel.
MyProximus geeft veel meer informatie dan enkel het verbruik, toch jammer dat de app in dit geval niet werkt.
Nogmaals dank!
Heel erg bedankt voor deze info.
Ik raakte er niet aan uit dat ik MyProximus wel kan bekijken op mijn PC (die ook niet over een simkaart beschikt) en niet op mijn tablet.
Het is dus enkel de app die niet werkt zonder simkaart, via de website gaat dit wel.
MyProximus geeft veel meer informatie dan enkel het verbruik, toch jammer dat de app in dit geval niet werkt.
Nogmaals dank!

Dit is i.v.m. het je kunnen identificeren via simkaart, zie => https:// http://bgctv.skynetblogs.be/#MyProximus-ook-op-smartphone-en-tablet
daar staat o.a;
Om de installatie te kunnen afronden moet Proximus
je eerst eens kunnen identificeren via uw simkaart op 3G/4G.
Achteraf kun je gewoon via wifi verder werken met MyProximus app.
Reputatie 2
Badge
OK Elsa, maar op de website kan ik me wel identificeren, via de app niet en dat beschouw ik als een mankement aan deze applicatie.
Met vriendelijke groeten.
Inderdaad ik begrijp wat je bedoelt, maar misschien moet je u via de MyProximus -app niet inloggen met Login en paswoord zoals op de website om u te identificeren,
enfin ik vraag het mij alleen maar af, want persoonlijk gebruik ik die app niet op de smartphone.

Reageer