Beantwoord

Mobile Internet op smartphone mogelijk?

  • 19 November 2017
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Is het mogelijk om de 500MB Mobile Internet voor laptop/tablet te gebruiken op mijn smartphone, en hoe moet dat dan a.u.b.?
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 November 2017, 12:29

Bekijk origineel

4 reacties

als je deze sim-kaart (free anytime) zou in je smartphone steken dan zou je er echter niet meer kunnen mee bellen.
Je kan het wel via een omweg door een MIFI toestel te gebruiken waar je die simkaart kunt insteken en dan zet dit toestel je mobiel verkeer die je kunt maken via deze sim , om in een wifi signaal waarmee je dan via je smartphone enz.. kunt een wifi verbinding maken.
voorbeeld van een mifi toestel > hier
Bedankt voor je reactie Martin
De bewuste kaart is een micro-sim en die past niet in mijn gsm, moet nano-sim zijn
Ik ga even navragen of die om te ruilen is
Nogmaals bedankt
In een ander topic heeft nog iemand die omgeruild
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/gratis-data-simkaart-bij-internet-abbonement-vaste-lijn-41600
Reputatie 7
Badge +6
Hey vilamar, ja dit is mogelijk. Je kan deze perfect gebruiken in je mobiel toestel. Oproepen en SMS staan geblokkeerd gezien dit een data-only simkaart is. Je kan deze inderdaad omruilen in een Proximus center. Nieuwe simkaarten (die je in de shop zal ontvangen) zijn 'uitklikbaar'. Je kan dus van je 'regular' simkaart een micro of nano van maken. Ik hoop dat dit intussen gelukt is. Anders horen we het wel. 😉

Reageer