Vraag

Mobiele data in het buitenland

  • 15 February 2019
  • 12 reacties
  • 296 Bekeken

Beste
Ik zit in Boedapest maar kan geen gebruik maken van mijn datanetwerk. Mobiele netwerk en roaming staan aan. Na het heropstarten van de gsm, werkt het ook niet. Kan het zijn dat dit geblokkeerd staat op mijn Proximus account?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
ChielVanRumst Kan u via onderstaande link u klantgegevens doorgeven? Dan kijken we dit voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
ChielVanRumst sinds wanneer bent u in Boedapest? Groeten Els
Sinds vandaag. Iedereen bij Proximus kan geen verbinding maken met mobiel netwerk.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens getest door een andere mobile provider te selecteren?
Ja.
Reputatie 7
Badge +4
Met welke provider ben je juist verbonden en met welke heb je al getest?

Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt! 

@sdbode Kan je jouw GSMnummer even aanvullen in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer?

Is gebeurd! 

Voor dit probleem neem je best even contact op met jouw werkgever. Er staat hier inderdaad nog een optie verkeerd als je wilt het mobiele netwerk in het buitenland kunnen gebruiken.

Oké, zal ik doen, bedankt! 

Beste,
Ik heb hetzelfde probleem in het buitenland. Alles staat aan van data en gegevensroaming; toegangspunt internet.proximus.be ingesteld etc… Geen idee waaraan het nog kan liggen.
Kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt! 

Idem hier, geen ontvangst of data mogelijk in het buitenland. Er kan zelfs geen provider gevonden worden en door Proximus is mijn vraag ook niet verder beantwoord.

Reageer