Mobiele data

  • 16 February 2018
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik kan al geruime tijd geen mobiele date bij bestellen. Waardoor ik al meer dan 30€ buiten mn bundel ben. Ookal gebruik ik de mobiele data byna niet, alleen wifi. Graag zou ik 500mb bybestellen maar kan gewoon niet, altijd foutmelding.
Ook vind ik die 30€ veel te veel! Eigenlijk schandalig vind ik! Ik wou die helemaal niet want mobiel netwerk is uitgeschakeld op gsm!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé-link?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit graag na voor jou

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

is het nu in orde voor je extra 500 Mb?

Betreffende de extra data aanrekening van € 30 ( buiten je bundel) mag je ons gerust terug contacteren als je je factuur van deze maand hebt ontvangen. Dan kunnen wij dit rustig nakijken en (eventueel) tegemoetkomen.

Groeten, Aw
Ik kan nog steeds niet herladen
Groetjes

Reageer