Vraag

Mobiel nummer overdracht van Telenet naar Proximus lukt maar niet

  • 15 February 2018
  • 4 reacties
  • 913 Bekeken

Wie kan mij helpen? Al sinds 30 december 2017 Proximus simkaart ontvangen, maar de nummeroverdracht vanaf Telenet wilt maar niet lukken. Al verschillende keren contact gehad met de Proximus klantendienst, maar telkens een andere uitleg. Ze hebben nochtans al de gegevens. Deze avond weer iemand aan de lijn gehad en die zei dat hij kon zien dat dat er toch al 2 pogingen gebeurd waren, maar niet gelukt. Vorige week viel mijn Telenet simkaart uit, maar toen ik de Proximus simkaart in het toestel stak na 1 week geen mobiel netwerk??? Dan hebben ze bij Proximus gezegd dat waarschijnlijk de simkaart van Telenet stuk is gegaan en dat ik bij Telenet een andere simkaart moest gaan halen en hun deze nummer van de simkaart moest doorgeven. Heb ik gedaan afgelopen maandag, tot nu toe zonder resultaat. Dan maar naar Telenet gebeld en ja hoor heb nu een King abonnement en ze hebben nog altijd geen aanvraag gekregen van Proximus ivm Mobielnummer overdracht. Internet, televisie en vaste lijn werden wel opgezegd bij Telenet. Gaat Proximus mijn King abonnement vergoeden?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Evenals klantennummer en nieuwe simkaartnummer van Telenet? Dan kijken we dit verder voor je na.
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Evenals klantennummer en nieuwe simkaartnummer van Telenet? Dan kijken we dit verder voor je na.
Beste Freya,
Heb uiteindelijk alles doorgeven aan de onafhankelijke ombudsdienst voor operatoren. Ben het beu al die verschillende antwoorden van jullie klantendienst en nooit komen ze met een oplossing.
Klantennummer: 6...
Gsm nr. : 04...
Simkaart Telenet: 8...
Klacht is lopende bij de ombudsdienst.
Mvg
Gysel
Reputatie 7
Badge +4
Dergelijke persoonlijke gegevens worden best veiligheidshalve zo snel mogelijk door de community mgr verwijderd op het publieke forum

Reageer