Beantwoord

Mobiel bellen vanuit Zuidelijk Afrika (SA, Namibia, Botswana, Zimbabwe)

  • 15 January 2018
  • 5 reacties
  • 487 Bekeken

Wij vertrekken volgende week op een rondreis door Zuidelijk Afrika, vertrekkend in Zuid Afrika, en daarna achtereenvolgens naar Namibië, Botswana en Zimbabwe.
Zowel mijn echtgenote als ik hebben een abonnement bij Proximus.
Is er een speciale procedure of activering nodig om ervoor te zorgen dat we daar zowel mobiel bereikbaar zijn als kunnen mobiel bellen ?
Daarover vind ik nergens informatie op de website.

Groetjes, Etjen
icon

Beste antwoord door AkiW 18 January 2018, 18:04

Bekijk origineel

5 reacties

In afwachting geef ik je al deze info :
Ja, je kunt dat makkelijk zelf uitrekenen met onze handige roamingtool
meer info > Euro Roaming
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Etjen, kan je ons via een privébericht jullie gsmnummers doorsturen, dan bekijk ik of jullie lijnen actief staat voor roaming, voor Zuid-afrika kan je altijd een extra optie (daily travel passport) activeren, dit kost je 5 euro per dag als je er gebruik van maakt, als je het niet gebruikt wordt er jou ook niets aangerekend,

Daily Travel Passport is een bundel waarmee je 1 dag mobiel kan bellen, sms'en en surfen in Top-bestemmingen, 20 minuten bellen , 20 minuten ontvangen, 20 smsen versturen en 80 mb op data. Voor de andere landen waar je naartoe gaat reizen kan je deze optie niet gebruiken. De standaard roamingtarieven voor de landen buiten Europa is voor een uitgaande oproep 3 euro/min, ontvangen oproep 1,50 euro/min, smsberichten versturen 0,70 eurocent/sms, data kost jou dan 14,52 euro/mb, Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +3
Hey Etjen, ik stuur jou ook de link door waarmee je jouw gegevens in een privébericht kan doorsturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, het netwerkverbinding tot lokale providers zijn ok. Je moet in die landen kunnen bellen. Groeten, Aw
Bedankt!
Etjen

Reageer