Mijn mobiel internet op mijn smartphone werkt nog altijd niet ...

  • 16 May 2012
  • 4 reacties
  • 346 Bekeken

Ik beschik over een pack, waarbij ik MTV Generation 15 heb. Omdat mobiel internet hiervoor in het verleden betalend was, en voor onaangename verrassingen zorgde, heb ik dit laten blokkeren door Belgacom.

Sinds 16 april is echter internet overal inbegrepen en heb ik dus veranderd van pack en de blokkage laten verwijderen. Met als gevolg dat ik een sim-kaart in de bus kreeg met een ander oproepnummer, maar dit is niet wat ik nodig heb.

Ik wil gewoon dat het mobiel internet op mijn gsm met mijn eigen oproepnummer werkt, wat nog steeds niet lukt, ondanks een onbeantwoorde post op FB, meerdere pogingen tot oproepen naar de klantendienst en 2 bezoeken aan de Belgacomshop...

(Zucht)

4 reacties

je hebt uw gsm abo in pack gestoken met uw vast internet? dan zou je idd het internet overal 3G volume op die smartphone moeten kkunnen gebruiken

best eens contact nemen met Eva met vermelding van uw gegevens, al zal ze ook wel een lang weekend nemen vrees ik

Eva van Belgacom














  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg
@xenne:

Volgens de eerste verkoper in de belgacomwinkel was alles in orde, zowel qua abonnement met pack, de instellingen kloppen, ik heb beide apps van Belgacom... en toch weigert mijn gsm me terug op internet te raken zonder Wifi. In de tweede belgacomwinkel heeft de dame nogmaals alles met de computer gereactiveerd. En de telefonische klantendienst; daar verlies ik mijn geduld om lang te moeten wachten, na meer dan twintig minuten wachten vind ik het welletjes... Het is niet zo dat ik dagelijks gebruik wil maken van mijn mobiel internet, maar soms is het wel vervelend dat ik mijn navigatiesysteem op mijn gsm niet kan gebruiken als ik me ergens in het onbekende bevind, en mijn mails enkel thuis kan checken.


Ach, het zal op een dag wel lukken zeker? :-)
Ja Veerle, en ik hoop dat het niet te lang meer duurt....

mijn persoonlijke ervaring is dat telefoneren nog altijd het best is, maar je moet wat geluk hebben de juiste persoon te pakken te krijgen.... persoonlijk heb ik 10-tal keer moeten bellen om mijn internet overal simkaartje actief te krijgen. plots de juiste man en 5min later was ik online....

hou ons maar op de hoogte

mvg
Beste Veerle,


Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer