Mijn e-services: combinatie van 2 Pay-and-Go nummers en Belgacom

  • 30 September 2013
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken


Mijn vrouw en ikzelf hebben ieder onze GSM met Pay-and-Go met automatische herlaadbeurt. Wij ontvangen daarvoor iedere maand afzonderlijk een factuur van, Proximus. Bovendien ontvangen wij van Belgacom nog een aparte factuur voor onze vaste telefoon, internet en TV-abonnement.


Op de Belgacom 'E-Services' kan ik wel mijn Belgacom- en Proximusgegevens voor mijzelf raadplegen. Voor het Proximusabonnement van mijn vrouw moet ik telkens apart inloggen.


Is het niet mogelijk om:


1- via de Belgacom 'E-Services' naast mijn eigen gegevens van Belgacom en Proximus ook die van mijn vrouw te plaatsen zodat men per gezin een algemeen overzicht krijgt?


2- alle facturen van zowel Belgacom als de beide facturen van Proximus van mijn vrouw en mezelf op één enkel document te combineren wat een serieuze vereenvoudiging zou betekenen.


Zodoende zou het zowel voor Belgacom/Proximus als voor de klant heel wat overzichtelijker worden.


Alvast bedankt voor uw reactie.

1 reactie

Geachte,

U kunt per e-services login een Belgacom klantenrekeningnummer en/of een Proximus gsmnummer/klantenrekeningnummer toekennen. Als u meerdere Proximus of Belgacom klantenrekeningnummers heeft, dient u verschillende e-services login aan te maken.
Mvg
Eva

Reageer