Vraag

Limiet overschreden

  • 22 June 2018
  • 4 reacties
  • 375 Bekeken

Toen ik mijn Proximus checkte diezelfde dag stond er dat ik nog 1.5 gig had voordat ik het limiet zou overschrijden. Toen opeens in de avond ging mijn internet niet meer en keek ik en zag ik dat ik 61 euro over mijn limiet uitzat wat dus een MONSTER bedrag is voor 500mb over het limiet terwijl ik 20 euro betaal voor 10 gig per maand. Ik heb hier zelfs geen bericht van gekregen dat ik over het limiet was of een waarschuwing voordien dus het was onmogelijk te weten. Ik dacht persoonlijk dat 10 gig het limiet was en 60 euro is echt een monster bedrag bovenop de 100 euro die ik al betaal iedere maand voor 500mb. Als ik dit had geweten had ik wel de optie 500mb extra gekozen voor 5 euro want 5 euro is toch een enorm verschil tegenover 61 euro in total. Ik kan dit gewoon niet betalen want ik zit in budgetering en ik heb gewoon dat geld niet om 161 euro te moeten gaan betalen volgende maand. En dat allemaal zonder enige waarschuwing wat dan ook. Mijn vriendin woont in het buitenland en daar betalen ze amper een paar euro voor 500mb over het limiet. Begrijp echt niet waarom dit hier 60 euro is. Dat is gewoon erover.

4 reacties

Zou ik hier morgen over gecontacteerd kunnen worden in verband hierover aangezien ik tot 8 uur deze avond werk.
Reputatie 7
Badge +3
Dag billyb,

Ik heb hiervoor dossier 34583798 opgemaakt.
Misschien is het aan te raden je abonnement te wijzigen naar een full control versie? Zo kan je niet meer over de bundel gaan.

Groetjes,

Antonella
Dag billyb,

Ik heb hiervoor dossier 34583798 opgemaakt.
Misschien is het aan te raden je abonnement te wijzigen naar een full control versie? Zo kan je niet meer over de bundel gaan.

Groetjes,

Antonella
Wanneer wordt er dan contact met mij opgenomen hierover want heb nog steeds niets gehoord hierover
Reputatie 7
Badge +4
Beste, je dossier is nog steeds in behandeling. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Groetjes Freya

Reageer