Vraag

Klanten die je verdien je alle dagen...

  • 3 December 2018
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Op 15 November hebben wij de overdracht van een nummer Proximus (nieuwe medewerker) naar ons abonnement Proximus gevraagd. Het is een lang verhaal maar de Proximus klantendienst weet amper hoe ze dit dienen aan te pakken. Zopas opgebeld om de stand van zaken te weten. Medewerker haakt gewoon in, omdat ik zeg net zegt u A en nu zegt u B... wat is er nu van aan !
Customer experience = 0
Eén maand om nummers over te dragen ? Komaan zeg.
Ik heb net de concurrentie opgebeld en ze een voorstel gevraagd... want ik ben het meer dan beu...
Ontevreden klant

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u mij het over te dragen gsm nr doorgeven? En naar welk proximusklanten nr moet dit gsm nr overgezet worden ? Ik kijk het na voor u.

Groeten, Akhi

Reageer