Beantwoord

Klacht overgang van gsm-abonnement naar prepaid


Ik had Mobile Start bis, opeens werd dat zonder verwittiging Mobile 10, met prijsopslag meteen van mijn rekening afgenomen. Ik belde en besloot overgang naar prepaid. Het nog resterende tegoed van de lopende 2de maand zou ik verliezen, voor dat stuk maand ook slecht een deel van de prijs betalen, ok. Maar ik had in mijn abonnement 75 minuten tegoed uit mijn getrouwheid dat ik mee kon overnemen naar de prepaid werd mij gezegd. Nu blijkt geen beltegoed meer te staan op mijn kaart. Ik laadde dus uit pure wanhoop 15€ maar blij vragen naar het recuperen van wat ik wel betaalde via premiumclub: 75 minuten tegoed uit mijn getrouwheid

icon

Beste antwoord door WilfriedJ 20 March 2018, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Bovendien vind ik nergens een goed overzicht wat juist wegvalt bij overgang van abonnement naar prepaid. Telefonisch was de informatie: enkel de manier van betalen... ik stel vast dat mijn proximus sim-kaart verdwenen is uit mijn MyProximus zowel op pc als in de android-app: mijn verbruik daar opvolgen en controleren gaat niet meer?? Wat nog??
Nu staat in de app enkel nog verbruik pay en go,en niks meer over mijn pack.
Reputatie 7
Badge +3
Dag annie21396,

Stuur je even je klantennummer en gsm nummer door via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag annie21396,Over welk gsm-nummer gaat het juist want het nummer 08510560 is een onbestaand gsm-nummer.

Kan u het nog eens nakijken en doorsturen.Alvast bedankt.



Groetjes,

Joël
Dat was mijn klantnummer van gsm nummer 0478828679
Reputatie 6
Badge +3
Dag Annie,
Ik heb bij deze de 75 belminuten terug toegevoegd aan je gsmnummer 0478828679
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Mvg.Wilfried
Dank voor wat is aangepast, na lang wachten ook zichtbaar in MyProximus op het web. Maar mijn smartphone geeft nog altijd andere nog slechtere informatie: zie prtsc's

Ik zie dat in de beste informatie de overgedragen minuten vervallen, wat nooit het geval was tevoren: ik kocht die via de getrouwheid als onbeperkt geldig, en vraag dat die nu ook zo genoteerd worden. Dus graag toevoegen aan de 15€ die ik moest bijkopen: omdat ik plots niks meer kon met mijn toestel dinsdag 13 maart 2018.
Ik deed telefoon maandagnamiddag 12 maart 2018 omtrent onverwacht verhoogde afgehouden betaling onaangekondigde wijziging naar Mobile 10 besluit overgang naar prepaid voorzien na middernacht.

Ik begrijp ook niet wat Sms'en Bonus SMS - Smart herladen (na 16u) Vervalt op 31/03/2018 Unlimited betekent. Wat is smart herladen na 16u?? Kan ik met huidig krediet 0478828679 niet meer sms'en vanaf 1 april 2018? (En ook geen data meer voor 0478828679 vanaf 1 april 2018?

Als u de prtsc bekijkt begrijpt u hopelijk hoeveel tijd dit me reeds gekost heeft en hoe wantrouwig ik geworden ben; ik hoop tot een goede afronding te komen, reken ook op jullie van het forum.
https://photos.app.goo.gl/DKeRKBca9rLq1do43
Reputatie 6
Badge +3
Dag Annie,
Er staan nu momenteel nog 82 belminuten ter beschikking
Nog een fijne dag gewenst.
Mvg. Wilfried
Ik zie dat in de beste informatie de overgedragen minuten vervallen, wat nooit het geval was tevoren: ik kocht die via de getrouwheid als onbeperkt geldig, en vraag dat die nu ook zo genoteerd worden. Dus graag geldigheid aanpassen, analoog met de geldigheid van de laatst bijgestorte 15€ Dank bij voorbaat,
Mvg. annie
Reputatie 2
Annie, juist hetzelfde mee gemaakt!
Overstappen van abbonoment naar prepaid kaart is zo goed als onmogelijk.
Later hebben ze mijn nr na verlies gewoon opgezegd, ipv een nieuwe sim kaart te voorzien.

GSM van +10j is nu aan iemand anders toegewezen!