Vraag

Kan niet betalen met belkrediet van herlaadkaart op google playstore

  • 14 November 2018
  • 1 reactie
  • 562 Bekeken

Goedemiddag ,

Het is nu al zeker mijn 6de of 7de poging dat ik doe om hulp te krijgen. Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen hier .
Nu het zit namelijk zo , vroeger had ik een abbonement bij Proximus en kon ik kopen , bellen wat ik maar wou . Natuurlijk kwam ik daar in de problemen mee en daardoor hebben ze het aankopen daarvan geblokkeert. Nu opzich is dat niet erg( daardoor was ik wat beter beschermt tegen mezelf).
Nu na dat mijn gsm afbetaald was ben ik overgeschakelt naar een pre paid card . wel eens waar met het zelfde nummer / simkaart etc.

Omdat ik heel weinig bel , is het voor mij de ideale en goedkope oplossing om elke maand een herlaadbeurt te doen. Nu dit doe ik al sinds begin dit jaar ofz. Maar ik hou altijd maar belkrediet over dus ik wou daarmee heelgraag aankopen doen via google play store voor apps of andere zaken.

Dit werkt dus niet . telkens ik mijn betaalmethode wil toevoegen en facturen via proximus komt er een melding op dat hij een sms aan het versturen is voor accountverficatie maar dit mislukt , ik krijg telkens de foutcode OR -DVASA2-01 of 02 die zegt dat ik geen toestemming heb om dit te doen.

Deze stappen heb ik al ondernomen om geholpen te worden
Ik heb naar de klantendienst gebelt. Daar zeiden ze me dat het een probleem met mijn simkaart was dus dat ik een nieuwe moest halen.
Dit heb ik gedaan ben naar proximus center gereden parkeergeld betaalt etc , gelukkig kreeg ik een nieuw simkaart en de medewerker zei dat het de volgende dag wel inorde zou zijn.

Resultaat 1 half uur aan telefoon en 1 uur verplaatsing voor niets. volgende dag werkte het nog altijd niet.

Poging 3 &4 Twee maal heb ik een half uur aan de lijn gehangen met een medewerker.
persoon van de eerste keer beweerde dat het nummer in kwestie niet op mijn naam zzou staan. en dat ik naar proximus center met mijn id moest gaan.
Andere persoon beweerde dat ze via de telefoon niet mij kon helpen omdat ze geen bemachtiging had omdat te doen dus ik moest me wenden naar proximus

Tussen poging 3 en 4 ben ik dus 2 maal naar een proximus center geweest , de eerste heeft gezegt dat mijn nummer weldegelijk op mijn naam staat en zei ook dat hij de blokkeringen zag staan en die ging uitzetten en dat het de volgende mag moest werken.

Na het poging 4 ben ik nog eens naar proximus geweest omdat mevrouw aan de telefoon zei dat zij dit niet kon , maar helaas , in het proximus center stuurde ze mij gwn weer door naar de klantendienst omdat ze er alleen voor stond die dag en ik heb daar 45 min staan wachten op mijn vrije dag om dan niet geholpen te worden.

Daarna was ik teleurgesteld heb ik nogmaals gebelt naar de klantendienst , heb gesmeekt dat ze het inorde zouden brengen op een heel vriendelijke manier( ookal ben ik woest) ze gingen mij terug bellen zo snel als mogelijk. we zijn ondertussen 7 dagen verder.

Vinden jullie dit nog normaal?
Ik zou heel graag hebben dat dit asap wordt opgelost anders kan ik ni anders dan overschakelen naar een andere provider. Heb 3 keer een verplaatsing gedaan en meerder malen gebelt. dit hang mijn keel uit.

Ik heb via my proximus de mpay config bekeken en die staat geacitveerd en limiet van 250 euro dus alles is normaal.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Angelo,
Kan je ons via deze link nog even het betrokken nummer doorgeven dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried

Reageer