Vraag

iPhone X is slecht te verstaan

  • 11 April 2018
  • 2 reacties
  • 1711 Bekeken

Wat een calvarietocht een goed verstaan te worden met de IPhone X. :-(
Onlangs heb ik een nieuwe IPhone X gekocht via een Bizz XL abonnement.
Helaas bleek ik slecht te verstaan ondanks het feit dat dit het vlaggeschip van Apple is.
Dus maar gebeld naar de klantendienst. Daarna maar naar de winkel om alles op sturen naar Dynafix waarna ik de vervangtelefoon opnieuw moest installeren. Na geruime tijd kwam de telefoon terug. Resultaat : probleem was nog steeds aanwezig. Nieuw simkaart geprobeerd. Wederom geen resultaat. Dus maar weer gebeld naar de helpdesk. Daar gaf men mij aan me binnen een week terug te bellen en ze zouden hun best doen om me een nieuw toestel te bezorgen. Helaas werd ik niet teruggebeld en dus belde ik zelf maar weer. Men gaf mij aan dat ik naar de winkel kon gaan om daar het toestel om te ruilen. Ik vroeg nog wat ik mee moest nemen en een bestelbon was voldoende. Bij de winkel aangekomen vertelde men mij dat het toestel 3x opgestuurd diende te worden vooraleer ik een nieuw toestel kon krijgen want dat is de procedure. Blijkbaar is men dus niet goed op de hoogte en nu wordt er met procedures geschermd. Dus maar weer terug zonder resultaat want blijkbaar denken ze bij Proximus dat wij als cliĂ«nten toch niets anders te doen heb. Herstellingen worden niet goed uitgevoerd, ik krijg verschillende verhaaltjes te horen en wordt eerst blij gemaakt met een dode mus en het resultaat is dat ik de telefoon weer zou moeten opsturen en alles wederom twee keer moet installeren (vervangtelefoon en oude telefoon) en ik vrees voor het resultaat van de herstelling. Ik kan niet anders zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben in Proximus o.a. door de verschillende verhalen die men mij verteld heeft en de tijd ik ondertussen al ben verloren ondanks het zwaarste abonnement met de zogenaamd beste telefoon. đŸ˜€ Wat nu? Alweer opsturen.... 😞

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://appletoolbox.com/2017/12/call-sound-issues-with-iphone-x-or-iphone-8-how-to-fix/
Eventueel misschien overwegen rechtstreeks bij Apple te gaan aankloppen
Inderdaad. Goede tip.
Als het toestel reeds is opgestuurd naar via de proximus shop naar Dynafix en daar heeft men de storing niet verholpen maar wel het toestel teruggestuurd dan moet ik helaas naar andere oplossingen zoeken. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat als ik de IPhone X nu weer laat opsturen, dat het dan plots wel opgelost wordt en de Procedure (welke pipo zoiets kan verzinnen is mij niet duidelijk) is dat het toestel 3x!!!!! opgestuurd moeten worden vooraleer je een nieuw toestel krijgt m.a.w. Dynafix mag het tot 3x toe verprutsen voor je au serieux wordt genomen.
Jammer dat het allemaal zover moet komen omdat ik via verschillende kanalen verschillende antwoorden heb gekregen en daar wordt een mens niet vrolijk van. Via 0800-22800 gaf men tot 2x aan dat het inderdaad het beste was om naar de shop te gaan en om te ruilen en in de shop aangekomen, riep men bovengenoemde rare procedure in om zich achter te verschuilen. Eens mens wordt van minder moedeloos...m.a.w. ik denk dat ik je goede tip maar ga volgen waarvoor dank. 😞

Reageer