Beantwoord

Inkomende oproepen zonder weergave nummer (pay&go-kaart)

  • 1 December 2018
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

- inkomende oproepen : enkel 'oproep' op display -> geen nummer
- gemiste oproepen : 'geen nummer'
- pay and go => na 15 seconden wordt overgeschakeld naar voicemail, ... misschien geen probleem voor lucky Luke, die sneller is dan zijn schaduw, maar ik mis tijdens werkzaamheden de meeste oproepen wegens te traag.
=> ik kan zelf contactpersonen contacteren, maar ben zo goed als telefonisch onbereikbaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 December 2018, 15:44

Bekijk origineel

2 reacties

Hey,

Je eerste twee problemen zouden moeten opgelost zijn nu. Er stond alleszins al iets verkeerd ingesteld bij ons..
Voor je derde probleem kan ik jammer genoeg weinig doen, bij Pay-Go staat het standaard op 15sec en dit kan niet aangepast worden.
Punt 4: In welke zin ben je onbereikbaar? Slecht bereik of staat het los van de afstand tot een antenne?

Mvg,
Wenzel
Bedankt, Wenzel: blijkbaar zijn punt 1 en 2 opgelost (in een lucky luke's tempo).
Punt 4 is ook van de baan : probleem was dat ik, bij niet opnemen binnen de 15 seconden, geen flauw idee had wie ik moest terugbellen. Daar is dus meteen een passende mouw aan gepast.
Thanks again!

Reageer