Vraag

HERSTELLING of EERDER VERLIES iPhone 6S

  • 26 December 2016
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Goeiemorgen,
Mijn naam is T. De Block, vader van A., de bezitster (of toch voor 21/10/2016) van een iphone 6s, die bij jullie winkel in het koopcentum te sint niklaas is binnengebracht voor nazicht ivm een snel leeglopende batterij.
Na herhaaldelijk bellen naar 'Proximus' zelf omdat de nummers van de winkels 'geheim' zijn, hebben we nog niemand aan de lijn gekregen die ons enige zinnige uitleg kan verschaffen.
In de winkel zelf weet men ook van niets, iedere week krijgen we het antwoord dat het toestel volgende week terug gezonden worden, maar dan blijkt dat men een verkeerd toestel heeft opgestuurd. En tussen de lijnen door vermoed men dat het toestel is verloren gegaan.
Dit is een toestel van een 15-jarig meisje, die er meer dan een jaar auto's voor heeft afgewasssen en gazons is gaan afrijden.
U kan begrijpen dat dit voor haar (en ons) niet zo leuk is !!!
Ten eerste omdat het een 'puber' is,
ten tweede omdat het hier toch over een toestel gaat van om en bij de 800€ en ten derde omdat ze al gedurende meer dan twee maand onbereikbaar is op haar telefoon !
Gelieve EINDELIJK eens duidelijkheid te geven over dit geval.
Vriendelijke, geduldige groeten,
Tom De Block.
PS : we zijn nu 26/12/2016

2 reacties

Goeiemorgen,
Mijn naam is T. De Block, vader van A. De Block, de bezitster (of toch voor 21/10/2016) van een iphone 6s, die bij jullie winkel in het koopcentum den sint niklaas is binnengebracht voor nazicht ivm een snel leeglopende batterij.
DIENST NA VERKOOP : 61121
APPLE IPHONE 16GB Rose Gold - IMEI/serie nummer 353311070443118 (aankoopdatum 14.03.2016)
Na herhaaldelijk bellen naar 'Proximus' zelf omdat de nummers van de winkels 'geheim' zijn, hebben we nog niemand aan de lijn gekregen die ons enige zinnige uitleg kan verschaffen.
In de winkel zelf weet men ook van niets, hij zou vorige week terug gezonden worden, maar nu blijkt dat men een verkeerd toestel heeft opgestuurd. En tussen de lijnen door vermoed men dat het toestel is verloren gegaan.
Dit is een toestel van een 15-jarig meisje, die er meer dan een jaar auto's voor heeft afgewasssen en gazons is gaan afrijden.
U kan begrijpen dat dit voor haar (en ons) niet zo leuk is !!!
Ten eerste omdat het een 'puber' is,
ten tweede omdat het hier toch over een toestel gaat van om en bij de 800€ en ten derde omdat ze al gedurende meer dan twee maand onbereikbaar is op haar telefoon !
Gelieve EINDELIJK eens duidelijkheid te geven over dit geval.
Vriendelijke, geduldige groeten,
Tom De Block.
Hallo.
Wanneer je problemen heb met iPhone
Binnen dragen in Apple store zelf daar word je veel vlugger geholpen.
Wij hebben deze zomer een iPhone 6S omgeruild in Barcelona tijdens onze vakantie .

Reageer