Vraag

Heractivering gsmnummer

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Beste,

Op 21 december 2018 zeg ik mijn abonnement stop bij proximus. Diezelfde dag maak ik account bij nieuwe provider. Daags nadien krijg ik bericht van nieuwe provider dat nummer niet meer actief is en ik proximus moet vragen mijn nummer tijdelijk te heractiveren. Ik zend een mail naar proximus waarop ik tot heden geen bericht ontving. Ik heb wel reeds contact genomen met de klantendienst maar ze helpen hierin niet verder en willen het nummer niet opnieuw actief maken. Ik meen nochtans dat dit wettelijk moet kunnen zeker gezien de korte periode van stopzetting nummer. Hoe kan ik mijn nummer alsnog behouden !?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Maak U geen illusies...., Van zodra Proximus je nummer op non-actief heeft gezet, kan dit niet meer herbruikt worden, en zou ook niet door hun kunnen terug actief gezet worden (zelfs na enkele uren al niet meer, vanaf ingave non-actief). Heb dit ook voorgehad met pay and go die ik te laat wou bijladen en zo terug actief krijgen. Ging NIET, ook niet na vraag aan prox diensten
In sommige gevallen kan het blijkbaar wel nog ! cfr >
Dag Lorentz,

Het gaat om het nummer 0477332800. Vermits ik gebruik maak van een ander nummer via mijn werk, heb ik dit destijds opgezegd. Ik zat toen wel bij Mobistar/Orange. Bij deze zou ik 0477 33 28 00 opnieuw willen laten activeren, maar dan via Proximus (indien mogelijk).

grtjs,
Naomi
Dag Naomi,

Dit nummer kan je reserveren bij ons en indien je een abonnement neemt, kunnen we dit hierop activeren. Het nummer zou het laatst gebruikt zijn bij ons en staat al jaren niet meer actief.

Groetjes,

Lorentz.

NB: conform de wetgeving gaat dit nummer terug in de pool van nummers van Proximus. en wordt voor enige tijd (6 maand dacht ik) geblokkeerd vooraleer het terug kan vrijkomen.

Reageer