Vraag

Happy time international

  • 19 February 2018
  • 0 reacties
  • 398 Bekeken

Happy time international heb ik als abonnement op mijn vaste lijn, nu merkte ik vorige maand dat mijn verbruik begon te stijgen omdat ik naar frankrijk heb gebeld. Ik heb direct contact opgenomen met de klantendienst, die zeiden dat het een fout was en het bedrag gecrediteerd ging worden op de factuur. Ik kreeg een aanbod voor altijd gratis bellen naar buitenland maar dit wil ik niet, weekend en avond is voldoende voor mij. Ik heb ook aangegeven dat ik ga stoppen met bellen naar buitenland want ik was bang voor de kosten, mij werd verzekerd dat dit niet hoeft en de fout opgelost wordt. Daarna heb ik nog 2 x gebeld voor info waar ik hetzelfde antwoord kreeg, alles is geactiveerd het is een fout het wordt opgelost als de factuur beschikbaar is. Nu krijg ik alsnog de factuur met het totale bedrag, waar ik dus al een aantal keer voor gebeld heb. Ik wil graag dat dit wordt opgelost. Dit is echt niet leuk.

0 reacties

Geen reactie

Reageer