Beantwoord

Geregistreerde prepaid simkaart vandaag terug ongevraagd abonnement

  • 15 February 2018
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Om ZIEK van te worden. Schandelijk gewoon.

9/2 geblokkeerd - stond op andere naam
12/2 gedeblokkeerd maar abonnement
13/2 terug prepaid + registratie + geslaagd + vraag om te herladen.

Vandaag 15/2 terug abonnement. ONGEVRAAGD en staat terug op een andere naam Business Klant.


Nu zou deze morgen terug PP zijn, opnieuw registreren opnieuw herladen , hoeveel keer zo per week ???

Men weigerde op 6000 een dossier aan te maken.

Doet men dit met opzet ?
icon

Beste antwoord door Peter66 16 February 2018, 09:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik heb zonet alweer de volledige uitleg gegeven aan PX en heb gevraagd dat zij mijn gesprek opnemen en een passend dossier willen opmaken.
Ik wil met uitdrukkelijke drang dat Katrien Goeman Medewerker dienst klantendienst | CUO-CFF-ASA
036207506. , mij niet meer belt en niet meer mailt.
Reden: mevrouw verspreidt verkeerde informatie, liegt en houd vast aan haar foutieve informatie.

Volgens haar is het allemaal mijn schuld en is op 9/2 mijn kaart niet geblokkeerd maar vervallen wegens te weinig herladen, waarvan ik al het tegendeel bewezen heb, deze bewijzen zitten ook in het dossier.
Herladen 15 euro herladen geworden online 7:12 2017
5 euro herladen met voucher 7:1 2018
+ al mijn play and gold punten !

Volgens haar is de deblokkering van 12/2 een cadeau. ( het was een abonnement op 12/2 )

13/2 prepaid : heb ik de kaart geregistreerd ( is geslaagd ) volgens haar is een registratie pas effectief als men herlaad voor minstens 10 euro.
En is het mijn fout dat vandaag mijn prepaid terug een abonnement is omdat ik op 13/2 niet direct heb herladen. Mijn kaart is volgens haar op die korte tijd vervallen en vrijgegeven aan een andere klant, toch vreemd dat die simkaart in MIJN gsm zit en dat IK er mee kan bellen.

De info verspreid door Goemande werd ontkend door een medewerkster van 6000 = men verspreid foutieve informatie.

Het is een dubbele menselijke fout.

Maar iemand als Goeman blijft maar hetzelfde verhaaltje vertellen, ongehoord, blijft mij telefonisch stalken en stuurt haar verhaal door naar een collega met de vraag mij te bellen en te mailen.
Reputatie 6
Badge +2
En het blijft maar duren al terug gebeld geweest... met weer diezelfde flut uitleg.
Ze lezen niet eens je mails, klacht en lopende dossiers.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo.
Reputatie 6
Badge +2
Vannacht om 01h00 was het terug een prepaid en was deze geregistreerd, ik heb zelfs nog de voicemail ingesteld, met een ongeregistreerde is dat niet mogelijk want die is dan tijdelijk geblokkeerd, vanochtend om 7h45 was deze geblokkeerd en heb ik mij moeten registreren en dat is gelukt. Bevestiging ontvangen.
0.00 EUR
Geldigheid: 17/02/2019
Ik hoop dat ze er nu weer niet ongevraagd een abonnement gaan van maken, twee keer is echt wel niet normaal meer.

Reageer