Generation Connect ... onbeperkt sms'en??!!

Ik herlaad geregeld de gsm van mijn zoon met 'generation connect' voor 20 Euro.

Dus met 2GB surfen en onberperkt sms'en.

Toch wordt er bij iedere sms die hij verstuurd 0.12€ belkrediet afgetrokken.

Doen wij iets verkeerd?

12 Reacties

Inderdaad op de bgc site : http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/proximus-telefonie/generation-connect-mobiel-surfen-?page=t_generation_connect&tabnav=2

staat duidelijk:

Onbeperkt sms’en en tot 80 belminuten

Met Generation Connect krijgt u bij elke herlaadbeurt van € 20 of meer ook onbeperkte sms’en, die u naar alle netwerken kunt sturen.

U betaalt slechts € 0,25/minuut voor een oproep.

Met een herlaadbeurt van € 20 kunt u dus 80 minuten bellen.

Eva van BGC zal hier wel op reageren en indien geen reactie komt mss dan later in de nammiddag zelf een PB sturen naar Eva

Beste Elsa,

Waarom wordt er dan telkens mijn zoon een sms stuurt 0.12€ van zijn belkrediet afgetrokken?
Beste,

Om uw bonussen als onbeperkt sms'en en 2GB internet te ontvangen, dient u binnen de 30 dagen te herladen. Als er meer als 31 dagen tussen uw twee herlaadbeurten zijn, ontvangt u geen bonussen. Als u uw gsmnummer kunt doorgeven, kijk ik het voor u graag na.
Mvg Eva

Ja dan is dit wat op de site staat wreed misleidend voor 20€ 'herladen wanneer je wilt' !

Ik stuur het u door Eva

Reputatie 6
Badge +1

generation connect was altijd al met maandelijkse herlaadbeurten.Maar dat je bij telaat herladen geen bonussen krijgt, maar eerst bij de daaropvolgende (tijdige) herlading is nieuw voor mij maar allicht logisch. wel erg dat je die 2GB volume , en gratis SMS'en dan een maand kwijtspeelt...

Mijn Smart20 kost mj in een pack maar 10€ en geeft 120 belminuten, gratis SMS'en en 1GB volume + 500MB uit het Comfortpack...

Reputatie 6
Badge +1

je moet dan eens op de voorwaarden klikken...

ja dat weet ik wel, maar ik ging er eens vanuit dat ik van toeten nog blazen weet en op zoek ben naar een gsm abonnement,

en ik weet het wel Sinjoor wat je bedoelt als je lang genoeg zoekt vind je het desnoods op de 99 ste pagina in kleine lettertjes waarvoor je nog eerst je bril moet opzetten wink
Reputatie 6
Badge +1

klopt, maar dat doen ze allemaal hoor...sadwink

Dat doen ze heel zeker bij TN niet!

vraag het maar eens aan Apotheotus laugh

Je hebt gelijk Elisa, zelfs de voorwaarden zijn héél onduidelijk opgesteld.

Zal maar een abonnement nemen zeker? angry

Reageer